18 Νοεμβρίου 2017

Aποκλειστικά στην Ελλάδα από την BaaS

To κορυφαίο εργαλείο Social Media Intelligence, το SM2 της SDL (πρώην Alterian), κυκλοφόρησε πρόσφατα σε νέα βελτιωμένη έκδοση, με ακόμη περισσότερες δυνατότητες και με μια μεγάλη καινοτομία. Η έκδοση SM2 5.2 όχι μόνο ‘ακούει’ και αναλύει τις συζητήσεις που γίνονται στα social media για οποιαδήποτε εταιρία ή προϊόν, αλλά πλέον συγκεντρώνει και παρουσιάζει όλα τα σχετικά δεδομένα σε μία εικόνα / infographic: το Storyboard Report.

 

Το Storyboard report παρέχει στους συνδρομητές συγκεντρωμένα τα σημαντικότερα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία της έρευνας: πόσο συζητιέται κάτι, ποιοι συζητούν γι’ αυτό και σε ποια μέσα (social networks, blogs, news sites κλπ.), τι άποψη εκφράζουν (θετική, αρνητική, ουδέτερη) κλπ. Αυτή είναι μία ακόμα από τις πολλές καινοτομίες που έφερε στον χώρο του Business Intelligence το SM2, το οποίο εκπροσωπείται στην Ελλάδα, την Κύπρο και άλλες Βαλκανικές χώρες από την εταιρία BaaS. Αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι το μοναδικό διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο που κατανοεί και αναλύει και την ελληνική γλώσσα.

 

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αξιοποιούν τις πολύτιμες πληροφορίες που τους παρέχει το SM2. Το χρησιμοποιούν για έρευνα αγοράς, διαχείριση της φήμης τους αλλά και τυχόν κρίσεων που μπορεί να προκύψουν ανά πάσα στιγμή στα social media, εντοπισμό των χρηστών και των ιστότοπων με τη μεγαλύτερη επιρροή (influencers),  σύγκριση με τον ανταγωνισμό, εκτίμηση των αποτελεσμάτων μιας καμπάνιας κ.ά.  Έτσι μπορούν να διαμορφώσουν μια στρατηγική marketing που τους φέρνει πιο κοντά στο online κοινό τους! Επιπλέον, κάθε Social Media Monitoring report της BaaS περιλαμβάνει σαφή ερμηνεία των ευρημάτων, συμπεράσματα και προτάσεις από εξειδικευμένους αναλυτές. Έτσι, κάθε έρευνα αποκαλύπτει όχι μόνο την online εικόνα ενός brand, αλλά και το πώς αυτή διαμορφώθηκε και, πάνω απ’ όλα, πώς μπορεί να βελτιωθεί! Αν επιθυμείτε demo του SDL SM2 5.2, επικοινωνήστε με την BaaS (http://www.baas.gr).