19 Νοεμβρίου 2017

Η Goodsie Επιτρέπει στους Μικρούς Λιανοπωλητές να Δημιουργήσουν Πολυτελείς Βιτρίνες Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Η Goodsie, μια νέα εταιρεία που ιδρύθηκε από τη μητρική Flavors.me, θέλει να προσφέρει έναν απλό και σχετικά φθηνό τρόπο για κάθε έμπορο ώστε να μπορεί να δημιουργήσει μια βιτρίνα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πλατφόρμα, που λανσαρίστηκε πέρυσι, αναβαθμίζεται με την εμφάνιση ενός αριθμού νέων εργαλείων που βοηθούν τους λιανοπωλητές να αυξήσουν τη συμμετοχή των πελατών και τη συμμετοχή μέσω της πλατφόρμας.

 

Η Goodsie χρησιμοποιεί για πρώτη φορά real-time sales analytics που επιτρέπουν στους εμπόρους να προσδιορίσουν τα έσοδα και τον όγκο των παραγγελιών ανάλογα με το τεμάχιο, την τοποθεσία, την αναφερόμενη πηγή και τον τρόπο των πωλήσεων (π.χ., απευθείας, κατάστημα στο Facebook). Οι πωλητές έχουν, επίσης, τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τα λεγόμενα conversion metrics για επαναλαμβανόμενα ποσοστά αγορών, εξαγορά κουπονιών και ποσοστά προϊόντων μέσω ενός κλικ.