20 Νοεμβρίου 2017

Η IBM αποκτά τη Varicent, μια εταιρεία Λογισμικού Δεδομένων Πωλήσεων και Analytics

Η Varicent, η οποία συγκέντρωσε $35 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση, αναλύει δεδομένα πωλήσεων από επιχειρήσεις για να βοηθήσει τους οργανισμούς να οργανώσουν πιο αποδοτικά τις διαδικασίες αποζημίωσης για τους εργαζόμενους, να βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεων και άλλα. Το λογισμικό της Varicent αυτοματοποιεί και αναλύει δεδομένα πωλήσεων σε έναν αριθμό τομέων ενός οργανισμού συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων του οικονομικού τομέα, των πωλήσεων, των ανθρώπινων πόρων και της πληροφορικής και μπορεί να αποκαλύψει τάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε καλύτερες πωλήσεις και έσοδα για την εταιρεία.

 

Το λογισμικό της εταιρείας χρησιμοποιείται από πάνω από 200 τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, λιανοπωλητές και παρόχους πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Στους πελάτες περιλαμβάνονται οι SugarCRM, Reliance Standard Life Insurance, Silverpop, Tribune και AAA Northern California. Η Varicent προσφέρει ένα λογισμικό που απευθύνεται σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις, αλλά και ένα προϊόν που εστιάζει σε μικρότερες ομάδες. Τον Φεβρουάριο, η Varicent ανέφερε ότι τα έσοδα για το 2011 αυξήθηκαν κατά 42%, σηματοδοτώντας την καλύτερη χρονιά για την εταιρεία όσον αφορά τις πωλήσεις και την απόκτηση νέων πελατών.

 

Αυτή η απόκτηση συνδέεται με τον στόχο της IBM να προσφέρει εις βάθος analytics στις επιχειρήσεις.

 

Η IBM ισχυρίζεται ότι τα έσοδα της εταιρείας από τα business analytics θα φτάσουν τα $16 δισεκατομμύρια μέχρι το 2015. Η εταιρεία πέτυχε να αποκτήσει έναν αριθμό εταιρειών στον τομέα των business analytics, συμπεριλαμβανομένων των Algorithmics, Clarity Systems, Open Pages, Cognos και SPSS. Η HP κατάφερε να αποκτήσει περίπου τον ίδιο αριθμό εταιρειών analytics.