19 Νοεμβρίου 2017

Σημαντικά στελέχη παρακολούθησαν το BI & Analytics Conference

Με πλήθος στελεχών από σημαντικές εταιρείες που έχουν θέσει ως προτεραιότητα τη χρήση και αξιοποίηση πλατφορμών Business Intelligence & Analytics πραγματοποιήθηκε χθες το συνέδριο Business Intelligence & Analytics στο Maroussi Plaza. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολούθησαν τις εργασίες του συνεδρίου στελέχη Πληροφορικής, Marketing / Πωλήσεων και Οικονομικών από τράπεζες, φαρμακευτικές, ασφαλιστικές, τηλεπικοινωνίες, αυτοκινήτων, καθώς και πολλές εταιρείες FMCG και λιανικών πωλήσεων.

 

Ο keynote speaker Frank Buytendijk, ex - Gartner Lead Analyst και συγγραφέας του "Dealing with Dilemmas", πραγματοποίησε μια ανατρεπτική ομιλία, υποστηρίζοντας ότι το μέλλον των Analytics…δεν είναι στις ικανότητες ανάλυσης. Με τη συμμετοχή του κοινού (μέχρι και εθελοντή που «έπιασε» από το κοινό) απέδειξε ότι η «σύνθεση» είναι η ικανότητα που οδηγεί στην απόφαση.

 

Τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα και της υποκειμενικότητας στην επεξεργασία της πληροφορίας, γεγονός που μπορεί τελικά να οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις, ανέδειξε ο έτερος keynote speaker, καθηγητής Joe Peppard, αναλύοντας μια νέα μεθοδολογία που λαμβάνει υπόψη της και την υποκειμενική οπτική του analyst.

 

Επιπλέον, ο Dr. Morten Middelfart, CTO της Targit, επέδειξε το συσχετισμό των ανθρώπινων ικανοτήτων και δυνάμεων με αυτές των μηχανών και με ποιο τρόπο ολοκληρώνεται η πλατφόρμα ΒΙ του μέλλοντος.

 

Τέλος, ενδιαφέρον είχαν και τα τρία πάνελ συζήτησης με τη συμμετοχή Διευθυντών Πληροφορικής, Οικονομικών Διευθυντών και διευθυντικών στελεχών Marketing, αντίστοιχα, όπου αποσαφηνίστηκαν στην πράξη οι τρόποι αξιοποίησης του ΒΙ και Analytics.

 

Μεγάλος Χορηγός του συνεδρίου ήταν η Targit, χορηγοί οι: Best Practice, EMC, ICAP, NetU, Predicta, QlikView, SAP, SAS και υποστηρικτές οι: DCW, Effect.

 

Στο web site: www.businessintelligence.gr θα ανέβουν οι παρουσιάσεις του συνεδρίου, καθώς και οι φωτογραφίες των ομιλητών.

 

 

Για την Boussias Communications
Η Boussias Communications είναι ο Οργανισμός Επικοινωνίας με 30ετή παρουσία και τη μεγαλύτερη αποδοχή στις αγορές του marketing, της διαφήμισης, των media, των τηλεπικοινωνιών, των τραπεζών, της πληροφορικής, της οικονομικής διεύθυνσης, του λιανεμπορίου και του Ανθρώπινου Δυναμικού. Η εταιρεία εκδίδει τα περιοδικά Marketing Week, Net Week, Banker’s Review, HR Professional, CFO Agenda, Σελφ Σέρβις, Marketing Guide, καθώς και τα ημερήσια ηλεκτρονικά newsletters Daily Fax και Net Fax. Έχει δε διοργανώσει πάνω από 130 συνέδρια τα τελευταία 7 χρόνια.