24 Μάιος 2018

Η TiVo εστιάζει στα analytics και επενδύει $20 εκατομμύρια για την αγορά της TRA

Η TiVo έκανε ένα τολμηρό βήμα μακριά από τις ρίζες της ως πρωτοπόρος κατασκευαστής DVR set-top boxes (STB) και προς ένα πιθανό μέλλον ως ηγέτιδα εταιρεία έρευνας τηλεοπτικού κοινού. Η TiVo ανακοίνωσε την ύψους $20 εκατομμυρίων αγορά της TRA Inc., μιας εταιρείας τεχνολογίας που επαινείται από τα τηλεοπτικά δίκτυα και τους διαφημιζόμενους πελάτες τους για τη δουλειά της όσον αφορά την ανάπτυξη της επονομαζόμενης έρευνας κοινού «μονής πηγής».

 

Με λίγα λόγια, η TRA συνδυάζει την πραγματική αγοραστική συμπεριφορά 1,5 εκατομμυρίου σπιτιών στις Η.Π.Α. με τη διαφήμιση στην οποία εκτίθενται στην τηλεόραση. (Τα προηγμένα set-top boxes της TiVo χρησιμοποιούνται ήδη για να συλλέγουν δεδομένα σε πολλές από αυτές τις κατοικίες.)