19 Αύγουστος 2018

Η SAP εστιάζει σε μια στρατηγική analytics «πέντε πυλώνων»

Η SAP σχεδιάζει να οργανώσει τη στρατηγική προϊόντων analytics και επιχειρηματικής ευφυΐας γύρω από πέντε «πυλώνες» ή θεματικές ενότητες, από την απαραίτητη τεχνολογία πλατφόρμας έως την κοινωνική συνεργασία.

 

Το πακέτο χαρακτηριστικών 3 για την έκδοση 4.0 της Business Objects BI suite περιέχει νέα υποστήριξη για τα analytics στις συσκευές iPhones και Android, καθώς επίσης και υποστήριξη για το πλαίσιο ανοιχτής πηγής Hadoop για την επεξεργασία μεγάλης κλίμακας δεδομένων, ανέφερε ο Jason Rose, αντιπρόεδρος λύσεων μάρκετινγκ επιχειρηματικής ευφυΐας.