26 Σεπτεμβρίου 2017

Η Truaxis λανσάρει για πρώτη φορά analytics αποδοτικότητας με στόχο να βοηθήσει τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να αυξήσουν την αφοσίωσή τους

Η πλατφόρμα StatementRewards ενισχύει τις προσπάθειες όσον αφορά τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ικανοποίησης των πελατών.

 

Η Truaxis, μια εταιρεία της MasterCard, λάνσαρε analytics αποδοτικότητας με στόχο να προσφέρει στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μεγαλύτερη διορατικότητα και να τα βοηθήσει να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους.

 

Με αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό, η πλατφόρμα StatementRewards της Truaxis επεκτείνει την ανάλυση των συναλλαγών των πελατών και των τραπεζικών δεδομένων με στόχο την εξέταση επιπρόσθετων στοιχείων – όπως υπόλοιπα λογαριασμών, πληρωμές υπηρεσιών και χρήση πολλαπλών προϊόντων – ούτως ώστε να βοηθήσει τους πελάτες να αναπτύξουν προγράμματα και κίνητρα που θα μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες αποδοτικότητάς τους.