20 Νοεμβρίου 2017

Η GoodData στοχεύει στα δεδομένα των μεγάλων επιχειρήσεων με ένα νέο προϊόν

Η GoodData, ένας πάροχος cloud analytics, έχει μια νέα σειρά προϊόντων που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν τις ποικίλες πηγές δεδομένων τους με μια και μοναδική πλατφόρμα που χειρίζεται την ανάλυση και οπτικοποίηση για λογαριασμό τους. Κάτι τέτοιο καθίσταται δυνατό μέσω μιας συμβολής τεχνολογικών τάσεων που προσδίδουν στα analytics τον ρόλο υπηρεσίας.

 

Με ένα σύνολο νέων προϊόντων που εστιάζουν στις επιχειρήσεις και ονομάζονται GoodData Bashes (από το “business” και “mashups” προκύπτει το “bashes”), οι εργαζόμενοι που έχουν να κάνουν με δεδομένα πωλήσεων, μάρκετινγκ ή εγγραφής μπορούν να συνδέουν τις ποικίλες πηγές δεδομένων τους με την υπηρεσία της GoodData και να λαμβάνουν πολύτιμα analytics.