19 Αύγουστος 2018

Η Telefónica επιθυμεί να μετατρέψει τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας της σε δεδομένα μεγάλου όγκου και λανσάρει τη μονάδα Dynamic Insights

Τα δεδομένα μεγάλου όγκου είναι μια από τις πιο συναρπαστικές προκλήσεις στον σημερινό κόσμο της τεχνολογίας: το να τιθασεύουμε το τεράστιο κύμα πληροφοριών που προέρχεται από τα πολλά δίκτυα που βασίζονται στο διαδίκτυο και ύστερα να προσπαθούμε να βγάλουμε νόημα. Και παρόλο που μερικές από τις εταιρείες του χώρου έχουν τη μορφή νεοπαγών εταιρειών, ο πιο πρόσφατος παίκτης δεν είναι μια μικρή προσπάθεια που βασίζεται στο καινοτομικό κεφάλαιο, αλλά ένας πολύ μεγαλύτερος: η πολυεθνική εταιρεία Telefónica. Σήμερα, η νέα επιχειρηματική μονάδα της εταιρείας, η Telefónica Digital, ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Dynamic Insights, της επίσημης εφαρμογής της στον κόσμο των δεδομένων μεγάλου όγκου.

 

Η κίνηση της Telefónica δεν είναι και πολύ ξαφνική. Οι χειριστές δεδομένων κινητής τηλεφωνίας έχουν τεράστια αποθέματα δεδομένων στις επιχειρήσεις τους – όχι μόνο από τη δραστηριότητα των ατόμων στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, αλλά και από τα δίκτυα WiFi. Η Telefónica θα αντλεί, επίσης, από δεδομένα που έχουν συλλεχθεί από άλλους τομείς όπως τα μηχανής-προς-μηχανή δίκτυά της. Η εταιρεία έχει μια μεγάλη βάση χρηστών και πελατών enterprise M2M.

 

Δραστηριοποιείται σε 25 χώρες, καλύπτοντας 312 εκατομμύρια πελάτες, συμπεριλαμβανομένων 243 εκατομμυρίων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, 40 εκατομμυρίων πελατών σταθερής τηλεφωνίας, 19,34 εκατομμυρίων συνδρομητών διαδικτύου και δεδομένων και 3,3 εκατομμυρίων χρηστών συνδρομητικής τηλεόρασης.