22 Ιούνιος 2018

Πόσο αξίζει ένα like; Τα social metrics της SumAll εντοπίζουν την κοινωνική δραστηριότητα σε σχέση με την κυκλοφορία στο διαδίκτυο και τα έσοδα

Η SumAll, μια εταιρεία οπτικοποίησης δεδομένων, λάνσαρε τα SumAll Social Metrics, τα οποία χρησιμεύουν στον εντοπισμό της κοινωνικής δραστηριότητας μιας εταιρείας σε σχέση με την κυκλοφορία στο διαδίκτυο και τα έσοδα, παρέχοντας διορατικότητα όσον αφορά την απόδοση της εταιρείας σε σχέση με το κοινωνικό μάρκετινγκ.

 

Η SumAll ισχυρίζεται ότι πρόκειται για το πρώτο εργαλείο analytics που προσφέρει στους χρήστες πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία όσον αφορά τις συναλλαγές, την κοινωνική δικτύωση και το διαδίκτυο σε έναν και μοναδικό πίνακα. Οι χρήστες μπορούν να δουν ενημερωμένο το πλήρες κοινωνικό ιστορικό τους σε πραγματικό χρόνο και μπορούν να το φιλτράρουν με γεωγραφικά και δημογραφικά στοιχεία ή τύπους δράσης συμπεριλαμβανομένων των “page views” και “content clicks”.

 

Τα SumAll Social Metrics επί του παρόντος ενσωματώνουν μόνο λογαριασμούς στο Facebook και το Twitter όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά τους συνδέουν και με δεδομένα από τα Google Analytics, eBay, PayPal, Shopify, Big Commerce και Magento.