23 Ιούνιος 2018

Η IBM βελτιώνει την εμπειρία πελάτη μέσω της επιχειρηματικής ευφυΐας και του εξυπνότερου εμπορίου

Παρόλο που έκανε πολλά τους τελευταίους μήνες με τα analytics και την επιχειρηματική ευφυΐα για να δημιουργήσει έξυπνες πόλεις, δεν υπήρξε το ίδιο δραστήρια με το έξυπνο εμπόριο.

 

Όλες οι νέες λύσεις βασίζονται στο cloud, γεγονός που σημαίνει ότι οι εταιρείες που αποφασίζουν ότι χρειάζονται αυτού του είδους την προσέγγιση όσον αφορά την εμπειρία πελάτη μπορούν να την έχουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Με βάση τα σημερινά νέα, η IBM επεκτείνει την πρωτοβουλία της που έχει να κάνει με το Εξυπνότερο Εμπόριο με νέο λογισμικό και υπηρεσίες που βασίζονται στο cloud και περιλαμβάνουν τα: IBM Marketing Center, Smarter Commerce Managed Services και Strategic Supply Management.