18 Νοεμβρίου 2017

Νέα εργαλεία analytics για διάφορα δημοφιλή Social Networks

Πριν από λίγες μέρες η Pinterest αποκάλυψε το Pinterest web analytics εργαλείο, ένα εργαλείο που βοηθάει τις επιχειρήσεις να καταλάβουνε περισσότερα για το κοινό τους και τον τρόπο προβολής τους.

 

Συγκεκριμένα το εργαλείο επιτρέπει στον χρήστη να παρακολουθεί τα νέα του “pins” αλλά και πως η κοινότητα αλληλεπιδράει με το διαφημιστικό υλικό. Οι πληροφορίες που μπορεί να έχει σε αυτή την έκδοση είναι το πλήθος των επισκεπτών στο πίνακά του (board), τι είχε τα περισσότερα clicks και ποιο υλικό έγινε “re-pinned”.

 

Μέσα από αυτές τις πληροφορίες οι εταιρίες μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα το διαφημιστικό / προωθητικό υλικό τους και θα μπορέσουν να κατανοήσουν καλύτερα τι αρέσει στο κοινό τους και να το προσεγγίσουν αποδοτικότερα.

 

Όλα αυτά μπορείτε να τα δείτε και σε αυτό το επεξηγηματικό video ή να ρίξετε μια ματιά στο blog του pinterest όπου υπάρχει αναλυτικός οδηγός για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

 

Βέβαια, πρόσφατα σε ένα άρθρο, τονίστηκε πως ενώ στην αμερικάνικη αγορά το Pinterest είναι αρκετά διαδεδομένο το ίδιο δεν ισχύει στην Ασιατική αγορά. Έτσι κάποια εταιρεία είναι δύσκολο να κατανοήσει ακριβώς τα ενδιαφέροντα και τι αρέσει στο κοινό του γιατί είναι σχετικά μικρό το δείγμα. Επίσης ένα σημαντικό μειονέκτημα της υπηρεσία του Pinterest είναι πως υστερεί σε δημογραφικά στοιχεία σε αντίθεση με το Facebook.

 

Κι ενώ το Pinterest αποκάλυψε το νέο του εργαλείο, το Twitter σε συνεργασία με την Nielsen δημιούργησε μια υπηρεσία έρευνας αποκλειστικά για τους διαφημιστές. Μέσα στο twitter feed εμφανίζεται το μήνυμα του Twitter Surveys και ο χρήστης επιλέγει να απαντήσει σε λίγες ερωτήσεις. Μέσα από αυτές τις ερωτήσεις οι εταιρίες μπορούν να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για τις διαφημιστικές τους ενέργειες και για να προβάλλουν ακόμα περισσότερο το brand τους.

 

Βέβαια δεν έχουν μείνει εκεί γιατί σύμφωνα με ένα άρθρο το Twitter είναι έτοιμο να δώσει ακόμα περισσότερα στοιχεία στους διαφημιστές. Στην επόμενη έκδοση θέλουν να προσθέσουν καλύτερη πληροφόρηση στην απόδοση, το κόστος και τα analytics της καμπάνιας με σκοπό να μπορεί να αλλάξει άμεσα και εύκολα σε πραγματικό χρόνο.

 

Επίσης θα υπάρχει η δυνατότητα πληροφόρησης για τη συσκευή, τη τοποθεσία, το φύλλο και τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

 

Με τον τρόπο αυτό οι εταιρίες και οι διαφημιστές τους μπορούν να αποκτήσουν πληροφόρηση για πολλά θέματα online και offline όπως για παράδειγμα για τις ενέργειες εντός των καταστημάτων κ.α.