22 Ιούλιος 2018

Η Tesco θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα των loyal πελατών της για να τους προσφέρει στοχευόμενες διαφημίσεις στο συνδρομητικό της κανάλι

Το συνδρομητικό κανάλι της Tesco που εκπέμπει μέσω internet, το Tesco’s Clubcard TV είναι δωρεάν για τους κατόχους της κάρτας Tesco Clubcard και δίνει δωρεάν πρόσβαση σε on-demand σειρές και ταινίες.

 

Το επόμενο βήμα στη στρατηγική της εταιρείας είναι οι κάτοχοι της κάρτας που ψωνίζουν από τα supermarket Tesco θα βλέπουν στοχευόμενες διαφημίσεις με τα προϊόντα που αγοράζουν. Έτσι οι εταιρίες-διαφημιστές, σύμφωνα με το ιστορικό του πελάτη ή ακόμα και από τα χθεσινά ψώνια, θα μπορούν να τον προσεγγίσουν απευθείας την ώρα που θα παρακολουθεί κάποια ταινία και του διαφημίσουν το προϊόν τους.

 

Η Tesco έχει κάνει και στο παρελθόν ανάλογες ενέργειες εκμεταλλευόμενη τα δεδομένα των πελατών της. Η αρχή είχε γίνει μέσω προσφορών στο website της όπου με βάση τις αγοραστικές προτιμήσεις του πελάτη (κόστος, ποιότητα, διατροφή) του προβάλουν τη διαφήμιση που του ταιριάζει καλύτερα. Επίσης στα καταστήματα έχουν τοποθετηθεί wifi δίκτυα για να μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιεί την mobile εφαρμογή της Tesco.

 

Όλες αυτές οι κινήσεις μας δείχνουν με πόσους διαφορετικούς τρόπους κάποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα δεδομένα του.