22 Ιούνιος 2018

SAS: Κυριαρχία και στο CRM

Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, η κορυφαία εταιρεία μελετών Gartner τοποθετεί τη SAS στο τεταρτημόριο των ηγετών του Μagic Quadrant, στην πρόσφατη μελέτη της με τίτλο: "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management".

Αναλυτικότερα, η SAS, ηγέτιδα στο συγκεκριμένο τεταρτημόριο από την αρχική μελέτη το 2006, βρίσκεται, σύμφωνα με τη Gartner, ανάμεσα στους προμηθευτές που "επιτυγχάνουν συνεχώς καλύτερες επιδόσεις στη συνολική διαχείριση προωθητικών εκστρατειών για βασικές και εξελιγμένες καμπάνιες, καθώς και στην ενοποίηση με το ψηφιακό marketing". Επιπροσθέτως, η Gartner χαρακτηρίζει ως ηγέτες εκείνους που έχουν "ολοκληρωμένη εικόνα, υψηλή διείσδυση και ισχυρό momentum της αγοράς και ένα στρατηγικό όραμα για την ανάπτυξη του τομέα διαχείρισης προωθητικών εκστρατειών."


"Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς", δήλωσε ο Wilson Raj, Global Customer Intelligence Director της SAS. "Μέσα σε μόλις 13 μήνες, παρουσιάσαμε τέσσερις νέες λύσεις που επιτρέπουν στους επικεφαλείς των τμημάτων marketing (CMOs) να αποκτήσουν ακόμα καλύτερη σχέση με τον πελάτη, από κάθε σημείο επαφής μαζί του. Συνεχίζουμε να καθιστούμε τα εξελιγμένα analytics προσβάσιμα σε όλα τα στελέχη marketing, έτσι ώστε όχι μόνο να μπορούν να συνεργάζονται αποτελεσματικά με τους πελάτες τους, αλλά και για να μπορούν να καταγράφουν με ακρίβεια τις marketing επενδύσεις τους".


4 νέες λύσεις


Η παρουσίαση της πρόσφατα ανασχεδιασμένης σουίτας SAS Customer Intelligence αποτελεί το σημαντικότερο επίτευγμα της εταιρείας τον προηγούμενο χρόνο. Καθώς οι διευθυντές marketing στρέφονται προς την τεχνολογία με μεγαλύτερη προθυμία από ποτέ για να επιλύσουν τις πιο πιεστικές προκλήσεις τους, η SAS προσφέρει τις τέσσερις πιο επιτυχημένες εμπορικά λύσεις της - SAS Digital Marketing, SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization και SAS Real-Time Decision Manager – σε μια ολοκληρωμένη Web-based εφαρμογή. Μέσω της SAS Customer Intelligence, τα στελέχη του marketing έχουν για πρώτη φορά τη δυνατότητα να οδηγηθούν από τα δεδομένα, στο σχεδιασμό και εν τέλει στη λήψη αποφάσεων, χωρίς να συνδεθούν σε πολλαπλά συστήματα. Είτε πρόκειται για έναν αναλυτή δεδομένων, είτε για ένα διευθυντή προωθητικών εκστρατειών που σχεδιάζει μια καμπάνια, ή για έναν διευθυντή marketing που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις, η σουίτα SAS Customer Intelligence υποστηρίζει τη συνεργασία και την υπευθυνότητα σε ολόκληρη την επιχείρηση.


  • SAS® High-Performance Marketing Optimization: βελτιστοποιεί τις καμπάνιες για μεγάλες ποσότητες δεδομένων με πρωτοφανή ταχύτητα. Τα αποτελέσματα είναι τόσο γρήγορα που ένα στέλεχος marketing με εκατοντάδες προσφορές για καμπάνιες, χιλιάδες περιορισμούς και εκατομμύρια γραμμών πελατειακών εγγραφών, μπορεί να προβλέψει ποσοτικά το αντίκτυπο των αλλαγών μέσα σε λίγα λεπτά.
  • SAS® Adaptive Customer Experience: μία νέα λύση για ψηφιακό marketing, που συνδυάζει αναλύσεις στα web sites με άλλα online και offline δεδομένα, παρέχοντας εξατομικευμένες πελατειακές αντιδράσεις και ομοιόμορφη πελατειακή εμπειρία ανάμεσα στα διαφορετικά κανάλια. Η, σε πραγματικό χρόνο, συλλογή των δεδομένων, που αναιρεί την ανάγκη προσθήκης ετικετών στο web site, μειώνει το κόστος σε σύγκριση με τα παραδοσιακά Web analytics.
  • SAS® Visual Analytics: η νέα πρωτοποριακή λύση της SAS φέρνει τα ισχυρά analytics σε περισσότερους χρήστες από ποτέ. Συνδυάζει απαράμιλλα analytics με τη μοναδική in-memory αρχιτεκτονική, διαισθητική εξερεύνηση δεδομένων, υποστήριξη Hadoop και πολλαπλές επιλογές απεικόνισης, συμπεριλαμβανομένου του iPad. Eίναι η μοναδική λύση με τεχνολογία in-memory ειδικά σχεδιασμένη για επιχειρηματική απεικόνιση των big data σε προσιτούς servers.

H σουίτα SAS Customer Intelligence αποτελεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης marketing για τις επιχειρήσεις, περιλαμβάνοντας: διαμόρφωση στρατηγικής, απόκτηση βαθιάς γνώσης από τα δεδομένα και τα analytics, βελτιστοποίηση προωθητικών εκστρατειών πολλαπλών καναλιών και αλληλεπιδράσεων πελατών, και κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη.