23 Σεπτεμβρίου 2017

Διάλεξη «Making sense of Big Data” από την TARGIT Ελλάδος στο σεμινάριο του ΟΠΑ

H TARGIT Ελλάδος συμμετέχει στο Σεμινάριο «Big Data & Business Analytics: Theory & Practice» που οργανώνει το εργαστήριο ISTLab του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο.

 

Σκοπός του Προγράμματος  είναι να παρουσιάσει τάσεις, μεθοδολογίες και  βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Big Data για τη λήψη σωστών και έγκυρων επιχειρηματικών  αποφάσεων. Η TARGIT με τη σειρά της θα παρουσιάσει τα καινοτόμα εργαλεία της νέας έκδοσης που έχουν αναπτυχθεί για την πλήρη αξιοποίηση των Big Data μέσα από την Επιχειρηματική Ευφυΐα.