10 Δεκέμβριος 2018

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση παραμένουν «δυνατά σημεία» για την τεχνολογία μεγάλων δεδομένων (big data technology).

Η Luminor, η οποία προσφέρει ιδέες μάρκετινγκ για τους καταναλωτές της Λατινικής Αμερικής, αποφάσισε να φτιάξει data warehouse data για να τα χρησιμοποιήσει μέσω  της τεχνολογίας Big Data. Εντωμεταξύ, η PubMatic  και η Latame, συνεργάζονται για να βοηθήσουν τους εκδότες  να αξιολογούν αυτόματα και να πουλούν ψηφιακά τις διαφημιστικές καμπάνιες (campaigns)  ενώ αναλύουν δεδομένα για το κοινό στο οποίο απευθύνονται οι διαφημίσεις αυτές.





Εταιρείες που επιθυμούν να προσεγγίζουν άριστα τους καταναλωτές μέσω της ηλεκτρονικής διαφήμισης οφείλουν  να αναλύουν επιπλέον των ιστορικών δεδομένων των καταναλωτών και τις προτιμήσεις τους, σύμφωνα με τον Gualtier Mike της Forrester Research Inc.  Επιπλέον, οι διαφημιστές θα  πρέπει επίσης να ανατρέχουν στο Global Positioning system data για να ερευνήσουν τα μέρη τα οποία επισκέπτεται ο καταναλωτής, να μάθουν τις αγοραστικές συνήθειες από τα  δεδομένα πωλήσεων (sales data) ώστε να πληροφορούνται σχετικά με το τί αγοράζει ή τι θα ήθελε να αγοράσει όπως κάνει σχετικά η Netflix με τις ταινίες. «Εφόσον αντιμετωπίζεις τους καταναλωτές σαν βασιλιάδες», αναφέρει ο Gualtier, «πολύ πιθανό να μην φύγουν ποτέ!»