26 Σεπτεμβρίου 2017

Τα predictive analytics καθοδηγούν την παραγωγή, καθώς και τα θέματα που αφορούν την συντήρηση στη BMW

H ΙΒM πρόσφατα ανακοίνωσε ότι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων BMW Group αναπτύσσει την τεχνολογία της IBM για big data και analytics με σκοπό να βελτιστοποιήσει τα προϊόντα, τις επισκευές και τη συντήρηση. Η χρήση των predictive analytics βοηθάει στον εντοπισμό και τη διόρθωση των τρωτών σημείων πριν βγουν στην αγορά τα καινούργια μοντέλα – και πολύ πριν να προκαλέσουν ίσως προβλήματα στην μαζική παραγωγή.


Οι αναλύσεις περιλαμβάνουν δεδομένα για το προϊόν και την ανάπτυξη καθώς και για την πληροφορίες για την εγγύηση, τα διαγνωστικά και την επισκευή που συλλέγονται και αξιολογούνται σε όλο τον κόσμο.

 

Με την τεχνολογία big data και analytics της IBM, οι ιδέες που λαμβάνονται από τέτοιου μεγάλου μεγέθους δεδομένων μπορούν να ενσωματωθούν μέσα στη σχεδίαση του προϊόντος και στην παραγωγική διαδικασία. Οι αναλύσεις που συχνά χρειαζόντουσαν κάποιους μήνες για να γίνουν, τώρα είναι διαθέσιμες μέσα σε λίγες μέρες, έτσι ώστε να εντοπιστούν και να διορθωθούν γρήγορα πιθανά θέματα για να αποφευχθούν επαναλαμβανόμενα σφάλματα.


Το λογισμικό SPSS για predictive analytics της IBM βοηθάει στο συνδυασμό και στην ανάλυση των δεδομένων, για παράδειγμα, test drives των πρωτότυπων, 15.000 σφάλματα κατά μέσο όρο καταγράφηκαν από τα οχήματα και τα στοιχεία από πρόσφατες εκθέσεις του εργαστηρίου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, τα τρωτά σημεία μπορούν γρήγορα να αναγνωριστούν και να εξαλειφθούν πριν τα καινούργια μοντέλα μπουν στην μαζική παραγωγή. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων διοχετεύονται αμέσως πίσω και γίνονται λειτουργικές διαδικασίες, βοηθώντας να μειωθούν τα ποσοστά λαθών και να εξοικονομηθούν δαπάνες. Παλαιότερα, η αξιολόγηση αυτών των δεδομένων χρειαζόταν μήνες για να ολοκληρωθεί.


Χρησιμοποιώντας τα big data και τα analytics, όλες οι διαθέσιμες πηγές δεδομένων μπορούν να αναλυθούν για να ανακαλυφθούν τα πρότυπα και τις ανωμαλίες με σκοπό να προβλεφθούν και να προληφθούν ανάγκες συντήρησης. Χάρη στη στοχευμένη αξιολόγηση των δεδομένων για το προϊόν, τη συντήρηση και την επισκευή, οι οδηγίες επισκευής μπορούν να εκδοθούν εγκαίρως, μειώνοντας των αριθμό των επισκέψεων στο εργαστήριο και επιταχύνοντας το χρόνο επισκευής.


Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η αυτοματοποίηση κάποιων αναλύσεων, δεδομένου ότι οι διαφορετικές επιχειρηματικές διαιρέσεις και οι θυγατρικές επιχειρήσεις, συχνά έχουν παρόμοια ερωτήματα για τα analytics. Για αυτά τα επαναλαμβανόμενα ερωτήματα, μία λύση μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί για να παρέχει απαντήσεις σε ένα εύρος ερωτημάτων. Περίπου 250 από αυτές τις εφαρμογές analytics είναι πλέον διαθέσιμες, δίνοντας τη δυνατότητα σε παραπάνω από 500 χρήστες της BMW Group να διεξάγουν τις δικές τους αναλύσεις. Το ποσοστό των analytics που παρέχονται ως “self service” αυξάνεται διαρκώς, από τότε που οι αναλύσεις είναι εύκολο να διεξαχθούν.