26 Σεπτεμβρίου 2017

Συνεργατική Εταιρία Σούπερμαρκετ Ανεβάζει τα Δεδομένα της σε Πλατφόρμα Big Data για Αύξηση Πωλήσεων

Η συνεργατική Allegiance Retail Services αναπτύσσει μια εφαρμογή big data βασισμένη σε cloud για να αντικαταστήσει ένα εσωτερικό σύστημα που δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στη χρήση του analytics.

Για παράδειγμα, η Allegiance Retail Services LLC, μια συνεργατική εταιρία με έδρα στο Ίζελιν του Νιου Τζέρσι που παρέχει υπηρεσίες ΙΤ, μάρκετινγκ και τεχνικής πωλήσεων στα μέλη της, θα εισάγει μια πλατφόρμα big data βασισμένη σε cloud για να ελέγχει τις αγορές των πελατών της και να μοιράζεται αναλυτικά δεδομένα με κατασκευαστές καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών αγοράς και μάρκετινγκ για να βοηθήσει στη βελτίωση των πωλήσεων και των κερδών των ιδιοκτητών καταστημάτων, όπως και των προμηθευτών, ανέφερε ο John Derderian, ο υποδιευθυντής πωλήσεων, μάρκετινγκ και ανάπτυξης μελών της συνεργατικής εταιρίας.

«Ο στόχος μας είναι η καλύτερη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων – για να δούμε κάποιες από τις λεπτομέρειες στα πρότυπα αγορών των πελατών μας», ανέφερε ο Derderian. Τα ήδη υπάρχοντα συστήματα της Allegiance, συνδυάζοντας τις εσωτερικές εφαρμογές προσωπικού υπολογιστή και μια αποθήκη δεδομένων τρίτων, αντιμετώπισαν προκλήσεις σχετικά με τις εκθέσεις επιδόσεων, σύμφωνα με τον Derderian. Επίσης, δεν υποστήριξαν ad hoc ερωτήσεις και ζητούσαν από τους χρήστες να συνδυάσουν χειροκίνητα τα δεδομένα από πολλαπλές πηγές για να λάβουν απαντήσεις σε σύνθετες ερωτήσεις. «Παρατήρησα ένα κενό στην ταχύτητα και στην ευρωστία», ανέφερε.

Υπήρχε κάτι όμως πολύ μεγαλύτερης σημασίας που έλειπε από τον τρόπο που είχαν σχεδιαστεί τα εν λόγω συστήματα. Ο Derderian ανέφερε πως η εγκατάσταση αντικατόπτρισε την από τρία χρόνια ανάγκη της συνεργατικής εταιρίας να δώσει έμφαση στην αγορά, στην διαχείριση αποθεμάτων και στα εφοδιαστικά – τα βασικά δηλαδή απόκτησης αγαθών και διακίνησης παλετών και υποθέσεων. Τώρα, μια λεπτομερής ανάλυση των πωλήσεων του καταστήματος πρέπει να βρίσκεται ψηλότερα στη λίστα ενδιαφερόντων.

«Πολιτιστικά, έπρεπε να κατανοήσουμε τι συνέβαινε στις λιανικές πωλήσεις», ανέφερε. Επιπροσθέτως, η Allegiance ελπίζει ότι η αλλαγή σε σύστημα big data θα θέσει τα θεμέλια για μια αύξηση επιχειρηματικής συνεργασίας ανάμεσα σε προμηθευτές και σε μέλη συνεργατικών εταιριών, που περιλαμβάνουν μάρκες σούπερμαρκετ όπως οι Foodtown, D'Agostino and Freshtown.

Για την βελτίωση των δεδομένων εφοδιαστικών λιανικών πωλήσεων και των δυνατοτήτων διακίνησης δεδομένων, η Allegiance θα υιοθετήσει την πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων και εφοδιαστικών που βασίζεται σε cloud της 1010data Inc., συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού εντοπισμού των δεδομένων πωλητή και της εφαρμογής Retail Vendor Portal. Η υλοποίηση των big data ξεκίνησε στο τέλος του προηγούμενου έτους και η εγκατάσταση της νέας τεχνολογίας ολοκληρώθηκε στο τέλος του Μαρτίου.

Ο Derderian βλέπει την δυνατότητα διακίνησης δεδομένων με προηγούμενους προμηθευτές ως σημαντικό βήμα προς την καλύτερη λήψη αποφάσεων για την Allegiance – και αυτή γίνεται δυνατή χάρη στη πλατφόρμα big data. «Δεν είχαμε αυτή την ευκαιρία στο παρελθόν», ανέφερε. «Την έχουμε όμως τώρα.»