19 Σεπτέμβριος 2018

Η TARGIT Ελλάδος στον διάλογο “Data 360°” για τη στρατηγική αξιοποίηση των analytics

Η TARGIT Ελλάδος, αποκλειστικός διανομέας της TARGIT Α/S (αποκλειστική ενασχόληση με συστήματα Επιχειρηματικής Ευφυΐας) συμμετείχε και φέτος ως χορηγός με περίπτερο στο 3ο Συνέδριο Business Intelligence & Analytics που διοργάνωσε η εταιρεία Boussias Communications και πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στον πολυχώρο Maroussi  Plaza στην Αθήνα, υποστηρίζοντας εμπράκτως ενέργειες που αφορούν την Επιχειρηματική Ευφυΐα. Στο εν λόγω συνέδριο συμμετείχαν ως χορηγοί και οι εταιρείες ΙΒΜ,SAP, SAS, DIS, NetU, κά.

Ο στόχος του Συνεδρίου ήταν να ανοίξει διάλογο για τη στρατηγική αξιοποίηση των analytics σε κάθε λειτουργία της επιχείρησης, φιλοξενώντας σε 3 πάνελ συζήτησης (Marketing & Πωλήσεις, IT και Οικονομική Διεύθυνση) διακεκριμένα στελέχη και decision makers από μεγάλες εταιρείες.

Στο Συνέδριο “Data 360 Forum” τα στελέχη, ανάμεσά τους και ο Commercial Director της TARGIT Ελλάδος κ. Αριστείδης Βάσσης, είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν την άποψή τους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στη διαχείριση και βέλτιστη αξιοποίηση των δεδομένων καθώς και να αναλύσουν τα οφέλη από την υιοθέτηση πρακτικών BI & Analytics.