26 Σεπτεμβρίου 2017

RetailNext συγκεντρώνει $30 εκατομμύρια επιπλέον σε track in-store δεδομένα

Η Rockwell είχε δίκιο τελικά, σήμερα πάντα κάποιος σε παρακολουθεί. Η παρακολούθηση δεν είναι όμως αρκετή, και έτσι οι startups εταιρείες συγκεντρώνουν χρήματα για να αναπτύξουν και να πωλήσουν τεχνολογίες που επιτρέπουν στις εταιρείες να κατανοούν όλα τα δεδομένα που συλλέγουν και ό,τι βλέπουν.

Στον κόσμο της λιανικής, λίγες εταιρείες έχουν επιτυχή πορεία στις υπηρεσίες μάρκετινγκ analytics σε πελάτες όπως είχε η RetailNext, που πρόκειται να ανακοινώσει $30 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση.

 

Το μεγαλύτερο μέρος αυτής προέρχεται από την Nokia Growth Partners, και περιλαμβάνει και επενδύσεις από στρατηγικούς εταιρικούς επενδυτές όπως οι Qualcomm Ventures, Tyco, και AMEX Ventures — το δεξί χέρι των επιχειρηματικών συμμετοχών του γίγαντα πιστωτικών καρτών American Express. Οι προηγούμενοι επενδυτές ήταν οι August Capital, StarVest Partners και Commerce Ventures, επίσης συμμετείχαν στην προηγούμενη χρηματοδότηση – με τον νέο χρηματικό επενδυτή, Activant Capital Group.

 

Με τα νέα χρήματα, η RetailNext θα επεκταθεί σε Ασία, Ευρώπη και Λατινική Αμερική, όπως και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. Έχει ήδη 140 πελάτες λιανικής παγκοσμίως και σχέδια για νέα καταστήματα, που αυξάνονται κατά 400 κάθε μήνα. Μέχρι τον Δεκέμβριο του προηγούμενου χρόνου, η RetailNext ακολουθούσε τα ίχνη 500 εκατομμυρίων αγοραστών τον χρόνο, συγκεντρώνοντας δεδομένα από σχεδόν 100.000 αισθητήρες σε καταστήματα σε 33 χώρες. Στις εταιρείες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτές που χρησιμοποιούν την RetailNext είναι οι Bloomingdales, American Apparel, Brookstone, Mont Blanc, Ulta και Family Dollar.

 

Αυτό γινόταν περίπου όταν η RetailNext εξαγόρασε την υπηρεσία καταμέτρησης δεδομένων σε καταστήματα, την Nearbuy. Αυτή η υπηρεσία, που την απέκτησε για περίπου $15 εκατομμύρια, προσφέρει στους πελάτες της δωρεάν ασύρματο ίντερνετ, από όπου μπορούν οι καταστηματάρχες να παρακολουθούν που βρίσκονται οι πελάτες όσο περνούν τους διαδρόμους του καταστήματος.

 

Η RetailNext, που ιδρύθηκε πριν επτά χρόνια σχεδόν, είναι μια από τις πρώτες εταιρείες που σκέφτηκαν να εφαρμόσουν τα analytics για ηλεκτρονικό εμπόριο σε κανονικά καταστήματα λιανικής. Σήμερα, η εταιρεία επικεντρώνεται στα «big data» των καταστημάτων λιανικής, που περιλαμβάνουν κάμερες παρακολούθησης, εντοπισμό μέσω Wi-Fi, συστήματα πωλήσεων, εργαλεία διαχείρισης προσωπικού, συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών, και άλλα πολλά. Περιλαμβάνονται ακόμη και δεδομένα για τον καιρό.

Κάποια από τα χρήματα που θα λάβει η RetailNext θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη των τεχνολογιών που ήδη έχει, καθώς σκοπεύει να αυξήσει την έρευνά της και τα έξοδα ανάπτυξής της, καθώς και για εφαρμογές που δέχονται δεδομένα για νέες τοποθεσίες σε καταστήματα και για analytics προβλέψεων.