18 Νοεμβρίου 2017

Hilary Mason για τα Big Data: ακόμη δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς μπορούν να προσφέρουν

Η Hilary Mason, παλιά καραβάνα των big-data, έχει σκοπό να κάνει το τριμηνιαίο ενημερωτικό της δελτίο ό,τι καλύτερο για όσους ενδιαφέρονται για την κεφαλαιοποίηση των big data. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Forrester Research Inc., περισσότεροι από 90% των ερωτηθέντων έδειξαν ενδιαφέρον, αλλά ανέφεραν πως δεν έχουν σκοπό να εφαρμόσουν τα σύντομα big-data.

Η Mason και οι τρεις συνάδελφοί της από το Fast Forward σκοπεύουν να περιγράφουν αναλυτικά επιτυχημένες στρατηγικές και να δίνουν συμβουλές στους πελάτες, που θα πρέπει να εφαρμοστούν άμεσα. Δεν θέλει να ακολουθήσει την πεπατημένη.

Η Mason αναζητά εναλλακτικές λύσεις σε προϊόντα όπως η Hadoop, που αποθηκεύει δεδομένα ανά ομάδες, και ενδιαφέρεται να αναλύσει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Δημιούργησε ένα σύστημα στο Bit.ly για να αναλύσει τα νέα στο Twitter και στο Facebook την στιγμή που ανέβαιναν. Η ίδια προσέγγιση θα μπορούσε να γίνει και στα logistics, όπου θα μπορούσαν να αναλυθούν τα δεδομένα που εισέρχονται σε μια αποθήκη δεδομένων.

Το πιο πρόσφατο ενημερωτικό δελτίο εξέτασε λογισμικό που παράγει έτοιμο περιεχόμενο. Δύο startup εταιρίες δημιούργησαν αυτή τη τεχνολογία, οι Automated Insights και Narrative Science, και προσφέρουν οικονομικές αναφορές έτοιμες από υπολογιστή για συμβουλευτικές εταιρίες και άρθρα για αγώνες δεύτερης κατηγορίας. Η Associated Press σχεδιάζει να βάλει τα Automated Insights να δημιουργήσουν επαγγελματικές ιστορίες. Η ομάδα του Fast Forward έχει επενδύσει πολύ χρόνο για να δημιουργήσει λογισμικό που θα εντοπίζει λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται για αγορά κατοικίας, όπως «φιλικό» και «άνετο» για να δουν αν όντως ταιριάζουν με τα σπίτια που διαφημίζονται. Έπειτα, έδειξαν σε πελάτες πώς να χρησιμοποιούν τέτοια εργαλεία για λίστες κατοικιών στο διαδίκτυο και άλλες τέτοιες διαφημίσεις.

Η ετήσια εγγραφή ανέρχεται στα $35.000 και το ενημερωτικό δελτίο της Mason δεν απευθύνεται σε νέους επιχειρηματίες, ακαδημαϊκούς, δημοσιογράφους, ή σε οποιονδήποτε άλλο με καβούρια στις τσέπες. Ποντάρει σε εταιρίες που ψάχνουν νέες ιδέες – αλλά δεν έχουν εμπειρία στο πώς να τις αναπτύξουν -  και θα αγόραζαν το δελτίο λοιπόν με χαρά.