18 Νοεμβρίου 2017

Πρωτοπόροι χρήστες, οι αναλυτές περιγράφουν το τι μπορεί να συμβεί

Μεγάλες εταιρείες με επιτυχημένα πρότζεκτς των HR αναλύσεων συμμετείχαν στις συνεδριάσεις. Το πώς τα δεδομένα και οι αναλύσεις θα διαμορφώσουν τον χώρο παρουσιάστηκε από τον David Gergen, κυβερνητικό σύμβουλο των τεσσάρων προέδρων των ΗΠΑ, ο οποίος τώρα είναι παρουσιαστής του CNN. Ο Steven Rice, μέλος του πάνελ και εκτελεστικός αντιπρόεδρος των HR στην Juniper Networks, που έχει τη βάση της στην Sunnyvale, Καλιφόρνια, επεσήμανε ότι η καθημερινή του μετακίνηση μέσα από την Silicon Valley του θύμισε τη σημασία του να κερδίζεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς οι εταιρείες που είχαν κάποτε εξέχουσα θέση εξασθενούν και εμφανίζονται καινούργιες στο προσκήνιο.

Για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εργατικού δυναμικού, η Juniper παρακολουθεί τις αρμοδιότητες της εργασίας, τα πρότζεκτς και την αποζημίωση του κάθε εργαζόμενου, ανάμεσα σε άλλα σημεία δεδομένων. “Συνεχώς κοιτάζω το ποσοστό προσλήψεων με βάση τη θέση κάποιου στη δουλειά και  τον τόπο εργασίας, μετά προσπαθώ να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι φεύγουν”, σχολίασε ο Rice. Επιπλέον, χρησιμοποιεί τις HR αναλύσεις για να υπολογίσει τα έξοδα παραγωγικότητας σε περίπτωση που χάσει τα ταλέντα του.

Ο σύμβουλος John Sumser, που είναι επίσης αρχισυντάκτης του διαδικτυακού περιοδικού  magazine HR Examiner στην Bodega Bay στην Καλιφόρνια, παρουσίασε ένα πάνελ, στο οποίο εφαρμόζονται οι HR αναλύσεις στη λειτουργική του απόφαση να συμπεριλάβει και HR επαγγελματίες από τις Guitar Center, Hewlett-Packard και IBM. “Υπάρχει ένα σύνολο ανθρώπων που εξαρτώνται από τις αναλύσεις, παρόλο που δεν σχετίζονται με τη ζωή και την ύπαρξή τους”, πρόσθεσε έπειτα ο Sumser. “Αυτοί οι άνθρωποι που ασχολούνται με το πάνελ προσπαθούν να παράγουν κάτι που δεν το κάνει αυτό”.

Ο Chris Salles, διευθυντής της διαδικτυακής μάθησης (e-learning) στο Guitar Center, κατάστημα λιανικής πώλησης που έχει έδρα στη Westlake Village, Καλιφόρνια, επεσήμανε ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί μοντ­­έλα πρόγνωσης στα δεδομένα της Ceridian Dayforce HCM για να τελειοποιήσει το πρόγραμμα του προσωπικού. Για παράδειγμα, η τεχνολογία του επιτρέπει να σημειώνει τα επερχόμενα φεστιβάλ μουσικής, έτσι ώστε να μπορεί να φέρει επιπλέον εργαζόμενους στο κατάστημα έχοντας ειδικότητα σε αυτού του είδους τη μουσική.

Ο Sumser πρόσθεσε ότι η άποψη του Salles είναι ένα καλό παράδειγμα, έτσι ώστε οι HR αναλύσεις να χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της διεύθυνσης μιας επιχείρησης, και όχι για την “συγκέντρωση” των παραδοσιακών μετρήσεων με στόχο να ελέγξουν τους ανθρώπους.

“Αυτός ξεκίνησε με την ερώτηση “πώς βγάζω χρήματα”, και έπειτα οι αναλύσεις το υποστηρίζουν”, τόνισε ο Sumser. “Εάν ξεκινήσεις με τη φράση “ας κάνουμε μερικές αναλύσεις”, τότε   μπορείς να έχεις μια καινοτόμα ιδέα, αλλά δεν υπάρχει πραγματικός πελάτης για την καινοτόμα ιδέα. Υπάρχουν σπουδαίοι πελάτες για το “πώς βγάζω χρήματα”.

Της ίδιας άποψης ήταν και η Katherine Jones, αντιπρόεδρος της τεχνολογικής έρευνας του HCM στη Bersin by Deloitte, εταιρεία συμβούλων με την έδρα της στο Oakland, Καλιφόρνια. Σύμφωνα με την Jones, τα εργαλεία των HR αναλύσεων θα έπρεπε να ήταν ικανά στο να εξετάζουν διεξοδικά τα δεδομένα και να παρέχουν απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως είναι το πού θα δημιουργηθεί νέο εργοστάσιο στο εξωτερικό βασιζόμενο στο εργατικό δυναμικό διαφορετικών χωρών και στα έξοδα μεταφοράς.

Και από την προοπτική της, το να υπάρχει ποιότητα στα δεδομένα δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ήταν κάποτε. “Τα δεδομένα για τους υπαλλήλους έχουν γίνει πιο ακριβή από τότε που υπάρχει σελφ-σέρβις των υπαλλήλων”, ανέφερε. “Πριν από αυτό, είχαμε ανθρώπους για την εισαγωγή δεδομένων”, και γίνονταν πιο συχνά σφάλματα μεταγραφής.