18 Νοεμβρίου 2017

Οι επενδυτές διπλασιάζουν τα κέρδη στην εταιρεία InsightSquared και τις αναλύσεις των επιχειρήσεων

Η υπηρεσία πληροφοριών στις επιχειρήσεις (Business intelligence) διατίθεται στο ευρύ κοινό - μια τοπική εταιρεία επωφελείται οικονομικά. Η εταιρεία InsightSquared δεν έχει ξοφλήσει ακόμα τα χρήματά της, παρόλα αυτά τα έχει διπλασιάσει.




Η εκκίνηση του λογισμικού του Cambridge (Μασαχουσέτη) έχει ολοκληρώσει ένα κύκλο χρηματοδότησης $13,5 εκατομμυρίων σε γ’ σειρά, πράγμα που ταιριάζει στο συνολικό αυξημένο και ήδη υπάρχον ποσό. Τα νέα κονδύλια προέρχονται από τους Atlas Venture, Draper Fisher Jurvetson, NextView Ventures και από τον καινούργιο επενδυτή Two Sigma Ventures.   

Πιο σημαντικό βέβαια είναι ότι η εταιρεία έχει διπλασιάσει το σύνολο του προσωπικού της και τα έσοδά της σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Πλέον απασχολεί περισσότερο από 100 υπαλλήλους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής Fred Shilmover αρνήθηκε να δώσει ακριβή αριθμό εσόδων, αλλά δήλωσε ότι η InsightSquared έχει παραπάνω από 500 πελάτες. «Αυτή είναι η κορυφή του παγόβουνου», αυτός επεσήμανε λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλές επιχειρήσεις δεν θέλουν να χρησιμοποιούν ακριβά λογισμικά αναλύσεων από τεράστιες επιχειρήσεις λογισμικού όπως είναι οι IBM και SAP.

«Εξαρτάται από εμάς το αν θα δράσουμε και το αν θα επιταχύνουμε», ανέφερε ο Shilmover. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια τεράστια οικονομική δύναμη».   
Η InsightSquared βοηθάει τους πελάτες της στο να μπορούν να συνδέσουν τα δεδομένα των επιχειρήσεων από διαφορετικές πηγές όπως Salesforce, Zendesk και QuickBooks και να τα παρουσιάσουν σε έναν πίνακα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να δουν την πορεία των πωλήσεων και άλλα σχέδια. Ένας από τους λόγους πουη εταιρεία είναι ελκυστική είναι ότι οι άλλες εκκινήσεις επιχειρηματικών κεφαλαίων χρησιμοποιούν το λογισμικό τους για να κάνουν την ανάλυση, τοποθετούν μαζί τα φύλλα εργασίας και απεικονίζουν τα δεδομένα για τις παρουσιάσεις και για την πορεία χρηματοδότησης σε πίνακες. (Ταξιδεύει γρήγορα προφορικά στον «κόσμο» της τεχνολογίας και των χορηγών των επιχειρηματικών κεφαλαίων).   

Επίσης, η εταιρεία προσπαθεί να κάνει εκκινήσεις (startups) όπως η χαρακτηριστική Boston tech startup: εστίαση από επιχείρηση σε επιχείρηση, πώληση από τις μικρές στις μεσαίες επιχειρήσεις και παροχή λογισμικού ως υπηρεσία για τις αναλύσεις και επιχειρηματικές πληροφορίες. Αυτό βάζει την εταιρεία στην ίδια δύσκολη κατάσταση με τις Constant Contact, HubSpot και LogMeIn. Όλες αυτές οι εταιρείες αναπτύχθηκαν σταθερά πριν χτυπηθούν οι δημόσιες αγορές.

Η InsightSquared δεν κινείται ακόμα στην αγορά για να πουλήσει σε μεγάλες επιχειρήσεις. Το σχέδιό της από το λανσάρισμά της  που έγινε το 2011 ήταν να εξισορροπήσει το πεδίο ανταγωνισμού για τις μικρές επιχειρήσεις (όχι για τις 1000 εταιρείες της Fortune) προσφέροντας φθηνότερο λογισμικό για τις αναλύσεις. «Με την πάροδο του χρόνου, είμαστε ικανοί να δουλέψουμε με μεγαλύτερες οργανώσεις», δήλωσε ο Shilmover. Παρόλα αυτά υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά στην κεντρική αγορά της.

Η InsightSquared δεν είχε πρόβλημα με την χρηματοδότηση, παρόλο που οι tech rounds στην γ' σειρά είναι σχετικά σπάνιοι αυτές τις μέρες. «Όταν έχεις δυνατούς αριθμούς, αυτό δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να συγκεντρώσει χρήματα σε καλό και κακό περιβάλλον», ανέφερε ο Shilmover. Επιπλέον, τόνισε ότι έχει επικεντρωθεί στη δική του επιχείρηση, αλλά δεν έχει παρατηρήσει μεγάλη οικονομική κρίση στο μεσαίο στάδιο των συμφωνιών χρηματοδότησης.    
«Πρόκειται για μια φυσική πυραμίδα», ανέφερε. «Υπάρχει ένα τεράστιο ποσό του αρχικού κεφαλαίου αυτή τη στιγμή, το οποίο φέρει πλεονεκτήματα στο οικοσύστημα. Παρόλα αυτά, δεν μπορούν όλες αυτές οι εταιρείες να τα καταφέρουν.



Πηγή: www.xconomy.com