18 Νοεμβρίου 2017

Οι αναλυτικές εφαρμογές που βασίζονται στο cloud γίνονται το νέο must για τα χαρτοφυλάκια

Η απόκτηση εξειδικευμένων πωλητών λογισμικού το 2011 επεσήμανε την επιθυμία μεταξύ των μεγάλων πωλητών να επεκτείνουν όσα προσφέρουν και βασίζονται στο cloud. Παραδείγματα περιλαμβάνουν την απόκτηση της DemandTec από την IBM, την απόκτηση της SuccessFactors από τη SAP και την απόκτηση της Oco από τη Deloitte.

 

Η απόκτηση σχετικά μικρών πωλητών έγινε με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον όταν το χαρτοφυλάκιο αναλυτικών εφαρμογών που εστιάζουν στη βιομηχανία και/ή τη διαδικασία με βαθιά εξειδίκευση ανά τομέα και πολύτιμο περιεχόμενο θα γίνει πηγή διαφοροποίησης. Μεγάλοι πωλητές πληροφορικής προσπάθησαν, αλλά απέτυχαν, κατά το μεγαλύτερο μέρος, να προωθήσουν στην αγορά τα δικά τους χαρτοφυλάκια αναλυτικών εφαρμογών. Αυτό συνέβη εν μέρει γιατί απαιτούσε μια στρατηγική go-to-market που απαιτούσε πωλήσεις και μάρκετινγκ για να διαμοιράσει την προσοχή τους ανάμεσα σε πολλά μικρά τμήματα της αγοράς και εν μέρει γιατί ακόμη και οι μεγαλύτεροι πωλητές δεν είχαν αρκετή εξειδίκευση στους εσωτερικούς τομείς για να αντιμετωπίσουν αναλυτικές εφαρμογές υψηλής εξειδίκευσης.

 

Η νέα στρατηγική συνίσταται στην απόκτηση και διαχείριση ενός χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων analytics και την αναζήτηση «συνεργειών» ανάπτυξης και διοίκησης, εκεί όπου είναι δυνατό. Αναμένουμε αυτή η τάση να συνεχιστεί καθώς οι μεγάλοι πωλητές αναζητούν πωλητές αναλυτικών εφαρμογών σε ανεκμετάλλευτα τμήματα της αγοράς ως νέους στόχους απόκτησης.