26 Σεπτεμβρίου 2017

Η Improvely δείχνει στους online καταστηματάρχες πώς τους βρήκαν οι πελάτες – χωρίς να ρωτήσουν

Οι online καταστηματάρχες μπορούν τώρα να μάθουν πώς βρήκε ο κάθε πελάτης το website τους χωρίς να χρειαστεί να ρωτήσει.

 

Η μέτρηση των αποτελεσμάτων από τις καμπάνιες μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες πηγές νέων πελατών ήταν κάτι δύσκολο για τις μικρές επιχειρήσεις.

 

Μια νέα εφαρμογή για τα καταστήματα Shopify από την Improvely, μια υπηρεσία σε analytics μάρκετινγκ, δίνει τη δυνατότητα σε 30.000 καταστηματάρχες να προσδιορίσουν αυτόματα την ακριβή πηγή κάθε νέου πελάτη.

 

Η Improvely δίνει τη δυνατότητα σε κάθε online κατάστημα να μετρήσει την ακριβή ανταπόκριση στις online καμπάνιες μάρκετινγκ, τις προωθήσεις μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις προσπάθειες βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης. Η υπηρεσία που βασίζεται στο Διαδίκτυο είναι σε θέση να εντοπίζει την πηγή κάθε επίσκεψης στα website των χρηστών και στη συνέχεια να συνδέει αυτές τις πληροφορίες με τα αρχεία πελατών όταν οποιοδήποτε από αυτά τα άτομα κάνει μια αγορά. Αυτό επιτρέπει στην Improvely να αποδώσει απευθείας τα έσοδα ενός καταστήματος στις καμπάνιες μάρκετινγκ από τις οποίες προήλθαν.