19 Νοέμβριος 2018

Η Ginzametrics λανσάρει μια ενημέρωση της πλατφόρμας SEO με στόχο να συμπεριλάβει κοινωνικά σήματα

Η νεοϊδρυθείσα εταιρεία, Ginzametrics έχει μια πλατφόρμα SEO διαχείρισης και analytics για επιχειρήσεις. Μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει $1,7 εκατομμύρια σε αρχικό κεφάλαιο από τα YC, 500 Startups, Venture 51 και από έναν αριθμό business angels.

 

Η εταιρεία λάνσαρε τώρα μια ενημέρωση με στόχο να διευρύνει την κάλυψή της και να συμπεριλάβει εκατομμύρια κοινωνικών σημάτων ημερησίως από το Facebook, το Twitter και το Google Plus, ούτως ώστε να παράσχει στους υπεύθυνους μάρκετινγκ έναν τρόπο να βλέπουν την επίδραση της προώθησης μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις προσπάθειές τους SEO.

 

Με τη Ginzametrics, οι επιχειρήσεις φέρνουν τα SEO εντός της επιχείρησης αντί να στηρίζονται σε εξωτερικά πρακτορεία: η πλατφόρμα ενσωματώνεται σε μεγάλα εργαλεία analytics, όπως τα Google Analytics ή το Adobe SiteCatalyst (μεταξύ άλλων) και αυτοματοποιεί πλήρως τις αναφορές και τα analytics SEO.