26 Σεπτεμβρίου 2017

Η Adeven λανσάρει το Adjust.io Analyzer με στόχο να προσφέρει στους διαφημιστές εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας συνδυασμένα analytics και δυνατότητες εντοπισμού

Όταν η νεοϊδρυθείσα εταιρεία analytics κινητής τηλεφωνίας και διαχείρισης διαφημίσεων Adeven αποκάλυψε το Apptrace, το ελεύθερο εργαλείο της που προσφέρει στους χρήστες μια σύντομη επισκόπηση των σημαντικότερων δεικτών απόδοσης για τις εφαρμογές του App Store της Apple, ήμασταν σίγουροι ότι δε θα αργούσε να κάνει την εμφάνισή του ένα κερδοφόρο προϊόν.

 

Αυτό συνέβη, με το λανσάρισμα του adjust.io analyzer, το οποίο συνδυάζει τα analytics και τις δυνατότητες εντοπισμού για τους διαφημιστές εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας που θέλουν να κατανοήσουν πλήρως από πού προέρχονται αυτές οι εφαρμογές χρηστών και, συγχρόνως, ποιες παραπομπές προσελκύουν τους πιο πολύτιμους χρήστες.