17 Αύγουστος 2018

Η InsideSales.com συγκεντρώνει $4 εκατομμύρια για να χρησιμοποιήσει predictive analytics για την αυτοματοποίηση της αγοραστικής δύναμης

Η InsideSales.com, ένας πάροχος μιας πλατφόρμας αυτοματοποίησης της αγοραστικής δύναμης που βασίζεται στη Saas, ολοκλήρωσε έναν κύκλο χρηματοδότησης που ανέρχεται στα US$4 εκατομμύρια. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι θα επενδύσει τα χρήματα στην επιτάχυνση της ανάπτυξης των αγορών των επιχειρήσεων και στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων predictive analytics.

 

Η πλατφόρμα InsideSales.com παίρνει αυτό που η εταιρεία αποκαλεί «μοντέλο πωλήσεων υψηλής ταχύτητας», το οποίο απ’ ό,τι λέει συνιστά μια προσέγγιση στις πωλήσεις που βασίζεται στα δεδομένα. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία που βασίζεται στα cloud, η InsideSales.com επιθυμεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα, την ορατότητα και τα analytics με ένα «προτιμώμενο μοντέλο εσωτερικών πωλήσεων» που βασίζεται στη μετρική.

 

Αυτό το μοντέλο πωλήσεων προσφέρει δυνατότητες γρήγορης ανταπόκρισης και ομάδες cold-calling σε συνδυασμό με έμπειρους μάνατζερ οι οποίοι πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω τηλεφώνου και του διαδικτύου, σε αντίθεση με το παραδοσιακό μοντέλο των πρόσωπο με πρόσωπο εξωτερικών πωλήσεων που η InsideSales.com λέει ότι είναι πιο δαπανηρό και λιγότερο αποτελεσματικό.