26 Σεπτεμβρίου 2017

Το Marketing Cloud της Salesforce προσθέτει επιλογές social analytics

Η Salesforce.com ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα δώσει στο πρόσφατο προϊόν της Marketing Cloud μια ώθηση παρέχοντας στους πελάτες έναν εύκολο τρόπο να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες 20 διακεκριμένων πωλητών analytics τρίτων μερών στην παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την ανάλυση και την εκστρατεία ροών εργασίας.

 

Το Salesforce Marketing Cloud συνδυάζει τις υπηρεσίες της Radian6, η οποία αποκτήθηκε έναντι $326 εκατομμυρίων τον Μάρτιο του 2011 για τις δυνατότητές της όσον αφορά την παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τη δέσμευση και της Buddy Media, της εταιρείας διαχείρισης εκστρατειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αποκτήθηκε τον Αύγουστο έναντι $689 εκατομμυρίων. Ο συνδυασμός παρέχει στις εταιρείες εργαλεία για να ακούνε και να ασχολούνται με πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έπειτα να διαφημίζουν και να μετρούν τα αποτελέσματα των εκστρατειών κοινωνικού μάρκετινγκ στο Facebook, το Twitter και αλλού.