20 Νοεμβρίου 2017

Τα πρακτορεία μέσων μαζικής ενημέρωσης στη βιομηχανική αγορά των Η.Π.Α. όπως αυτά παρουσιάζονται στην έρευνα της IBISWorld

Τα πέντε τελευταία χρόνια ήταν ανομοιόμορφα όσον αφορά τα πρακτορεία εξασφάλισης χώρου ή χρόνου στα διάφορα διαφημιστικά μέσα. Όταν μειώθηκαν τα έξοδα των καταναλωτών, μειώθηκε και η ζήτηση για διαφημίσεις. Επιπλέον, η στροφή προς τα online και τα ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης έπληξε τη ζήτηση για τα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπως οι εφημερίδες, γιατί οι παραδοσιακές μορφές μέσων μαζικής ενημέρωσης συνιστούσαν ιστορικά έναν κύριο παράγοντα των βιομηχανικών εσόδων. Καθώς οι οικονομικές ανησυχίες των εταιρειών και των καταναλωτών υποχωρούν τα ερχόμενα χρόνια και η οικονομία ανακάμπτει με αργούς ρυθμούς, παράλληλα, η βιομηχανία παρουσιάζει μια αναγέννηση. Οι υπεύθυνοι θα προσαρμοστούν στην αύξηση των online μέσων μαζικής ενημέρωσης προσφέροντας πιο ολοκληρωμένες καμπάνιες και επενδύοντας σε χώρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα blogs που μπορούν να παρέχουν πρόσβαση σε πιο στοχευμένο κοινό. Γι’ αυτούς τους λόγους, η IBISWorld, μια εταιρεία έρευνας της βιομηχανίας, ενημέρωσε μια αναφορά της όσον αφορά τη βιομηχανία των πρακτορείων μέσων μαζικής ενημέρωσης στην αυξανόμενη συλλογή της από αναφορές πάνω στη βιομηχανία.

 

Οι υπεύθυνοι της βιομηχανίας των πρακτορείων μέσων μαζικής ενημέρωσης πραγματοποιούν δύο βασικές λειτουργίες: την αγορά χώρου ή χρόνου στα διάφορα διαφημιστικά μέσα και τον σχεδιασμό. Η αγορά χώρου ή χρόνου στα διαφημιστικά μέσα περιλαμβάνει τη διαπραγμάτευση των όρων με βάση τους οποίους αγοράζονται οι διαφημίσεις από τους υπεύθυνους των μέσων μαζικής ενημέρωσης για λογαριασμό των πελατών της βιομηχανίας. Τα πρακτορεία αθροίζουν τα έξοδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης πολλαπλών πελατών για να πετύχουν την καλύτερη δυνατή συμφωνία και να μεγιστοποιήσουν τα όρια. Ο σχεδιασμός έχει γίνει μια πολύ σημαντική υπηρεσία την οποία παρέχουν οι εταιρείες της βιομηχανίας. Οι υπεύθυνοι παρακολουθούν τα αποτελέσματα μέσω της ανάλυσης δεδομένων και κάνουν αλλαγές, εφόσον χρειάζεται, αν τα αποτελέσματα δεν καταφέρουν να ικανοποιήσουν τους όρους των συμφωνιών ή τις προσδοκίες. Νέο αναλυτικό λογισμικό έχει βοηθήσει τις εταιρείες να παρέχουν πιο ακριβείς πληροφορίες όσον αφορά την απόδοση επενδύσεων των πελατών. Κατά συνέπεια, τα έσοδα αυξάνονται εφόσον οι υπεύθυνοι είναι σε θέση να αποδείξουν την αξία των υπηρεσιών τους.

 

Καθώς η οικονομία ανακάμπτει και οι εταιρείες στη βιομηχανία μαθαίνουν πώς να επωφελούνται περαιτέρω από την ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών, τα αυξανόμενα εταιρικά κέρδη και το αίσθημα των καταναλωτών θα εκτινάξει τα διαφημιστικά έξοδα στα ύψη. Κατά συνέπεια, τα βιομηχανικά έσοδα προβλέπεται να αυξηθούν με μεγαλύτερο ρυθμό τα πέντε επόμενα χρόνια μέχρι το 2017. Επιπλέον, οι ευκαιρίες για εταιρείες στο χώρο των ψηφιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης αναμένεται να φέρουν περισσότερους ειδικούς μέσα στη βιομηχανία. Και όσο περισσότερα πρακτορεία αποκτώνται από μεγάλους ανταγωνιστές, η βιομηχανική συγκέντρωση αναμένεται να συνεχιστεί σε αυτή την περίοδο.