20 Νοεμβρίου 2017

Θα μπορούσαν τα analytics για το Instagram να αποφέρουν κέρδος σε μια επιχειρηση; Η Teleportd συγκέντρωσε $1εκατομμύριο για να κάνει μια προσπάθεια με τη Nitrogram

Ο χώρος των social media analytics συνεχίζει να αναπτύσσεται. Η Teleportd, μια startup εταιρεία με βάση την εμπειρία της στα social media και τις φωτογραφίες που βασίζονται στην γεωγραφική τοποθεσία κατάφερε να δημιουργήσει μία B2B εφαρμογή. Φυσικά κινήθηκε σε ένα πιο προσοδοφόρο μονοπάτι αφού παρατηρείται πως στη ίδια κατεύθυνση κατευθύνονται πολλές άλλες B2C startup εταιρείες.

 

Το προϊόν της, με την ονομασία Nitrogram, προσπαθεί να αξιολογήσει και αξιοποιήσει τις φωτογραφίες του Instagram προς όφελος διάφορων εταιριών και μαρκών. Η εταιρεία ανακοίνωσε, επίσης, τη συγκέντρωση κεφαλαίων ύψους $1εκατομμυρίου από την ευρωπαϊκή VC Connect Ventures και τη Betaworks που εδρεύει στις Η.Π.Α..

 

Ο συνιδρυτής της Teleportd, Gabriel Hubert, ανέφερε: «Οι εταιρίες και τα εμπορικά σήματα τους χρειάζονται εις βάθος analytics και η εστίαση στη διάσημη υπηρεσία Instagram (η οποία ανήκει στο Facebook) επιτρέπει σε αυτές να επικεντρώνονται και να δεσμέυουν το κοινό τους καλύτερα με τη βοήθεια των στατιστικών στοιχείων. Επίσης με την εφαρμογή Nitrogram, τα εμπορικά σήματα μπορούν άμεσα και εύκολα να δεσμεύσουν και να συμπεριλάβουν φωτογραφίες από το Instagram στα site τους και σε σελίδες του Facebook».