26 Σεπτεμβρίου 2017

Η Google επενδύει 10 εκατομμύρια δολάρια σε εταιρεία mobile ad analytics

Η Google θέλει να κυριαρχήσει στο παιχνίδι των mobile ads όπως έχει κάνει και με τους υπολογιστές και έτσι αποτελεί λογική κίνηση το ότι η εταιρεία θα ξόδευσει 10 εκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσει μια εταιρεία mobile ads analytics.

 

Οι κινητές συσκευές από διαφημιστική άποψη δεν έχουν αποδώσει ακόμα τα αναμενόμενα όπως οι συσκευές με μεγαλύτερες οθόνες, αλλά μια εταιρεία που ονομάζεται Adelphic Mobile έχει έναν μοναδικό τρόπο να μετράει τις mobile διαφημίσεις. Η Adelphic επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σύστημα analytics που να μπορεί να προσδιορίσει πώς οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το internet, από ποιες τοποθεσίες και από ποια συσκευή.

 

Η Adelphic Mobile μπορεί να εντοπίσει από πού έρχονται οι επισκέπτες του διαδικτύου ακόμα και αν χρησιμοποιούν μια κινητή συσκευή. Δε χρησιμοποιεί cookies, αλλά αντί γι’ αυτό βασίζεται σε έναν κωδικό που μπορεί να δώσει πληροφορίες για το ποια εφαρμογή χρησιμοποιεί κάποιος, την τοποθεσία του (εφόσον έχει ενεργοποιηθεί) και πόσο συχνά αυτό το άτομο χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη εφαρμογή.