24 Σεπτεμβρίου 2017

Την εταιρεία αναλύσεων Gnip αγόρασε το Twiter

 

Με στόχο να διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο στην ανάλυση των tweets και μοιράζοντας τις γνώσεις που προκύπτουν, με τους διαφημιστές και με άλλες επιχειρήσεις, το twitter απέκτησε το Gnip, τον συνεργάτη του τα τελευταία χρόνια.

 

Με βάση στο Κολοράντο, το Gnip έχει αναλύσει τη λεγόμενη ‘’firehose’’ περίπου 500 tweets καθημερινά και παρέχει πληροφορίες σε ένα εύρος επιχειρήσεων για χρήσεις στον τομέα του μαρκετινγκ, της επιχειρηματικής  ευφυίας και σε πολλούς άλλους. Το Gnip αναφέρει ότι έχει παραδώσει πάνω από 2.3 τρισεκατομμύρια tweets στους πελάτες του σε 42 χώρες. Τώρα το twitter φέρνει το Gnip μέα στο σπίτι, μια κίνηση η οποία θα δώσει μια υγειή ώθηση στα δεδομένα της εταιρείας. Οι όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν. ‘’Θέλουμε να κάνουμε τα δεδομένα ακόμα πιο προσιτά, και η καλύτερη μέθοδος για να το κάνουμε αυτό είναι να δουλέψουμε απευθείας με τους πελάτες μας για να καταλάβουμε καλύτερα τις ανάγκες τους.’’ Με το Gnip κάτω από την στέγη του, το twitterανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσφέρει πιο εξελιγμένα σύνολα δεδομένων και τον καλύτερο εμπλουτισμό δεδομένων.Το twitter ανακοίνωσε επίσης ότι θα πρέπει να επεκτείνει περαιτέρω την πλατφόρμα δεδομένων μέσω του Gnip και τις υπάρχουσες ΑΡΙ του ( εφαρμογή προγραμματισμένων διασυνδέσεων ).

‘’Συνδυάζοντας τις δυνάμεις μας με το Twitter, μας επιτρέπει να πάμε πολύ πιο γρήγορα και πιο βαθιά ", δήλωσε το Gnip σε ανακοίνωση του. Η αδειοδότηση των δεδομένων είναι μια μικρή αλλά σημαντική δουλειά για το Twitter, το οποίο δημιουργεί τα περισσότερα από τα έσοδά του μέσω της διαφήμισης. Για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου του 2013, το Twitter άγγιξε τα $32 εκατομμύρια δολάρια με την αδειοδότηση των δεδομένων του σε τρίτους, από συνολικές πωλήσεις ύψους περίπου $254 εκατομμυρίων.

Με το Gnip, το Twitter θα μπορούσε να αυξήσει την αδειοδότηση των δεδομένων της περαιτέρω, θέτοντας στη διάθεσή του ισχυρά δεδομένα για περισσότερους πελάτες . Η συμφωνία εξαλείφει επίσης τον κίνδυνο ότι το Gnip θα μπορούσε να αποκτηθεί από κάποιον άλλο. Το Topsy, μια άλλη εταιρία analytics κοινωνικής δικτύωσης με βαθειά πρόσβαση στο twitter, αγοράστηκε το περασμένο έτος από την apple. Άλλοι εταίροι δεδομένων του Twitter είναι οι DataSift και Dataminr.