H TARGIT Ελλάδος συμμετείχε με δυναμική παρουσία ως υποστηρικτής, στο Data 360° Forum 2016, που διοργάνωσε η Boussias Communications τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, στο Maroussi Plaza και απευθυνόταν σε Data Scientists και στελέχη ΙΤ, Marketing και Customer
Στόχος του Συνεδρίου ήταν να συζητηθούν οι αναδυόμενες τεχνολογίες επεξεργασίας δεδομένων, οι τεχνολογίες Big Data στους οργανισμούς, η καινοτομία μέσω των analytics σε διάφορους κλάδους και οι νέες δομές, τμήματα και ρόλοι εργασίας για τις ανάγκες της data-driven οικονομίας.
Τα Big Data ως καταλύτης για την επιχειρησιακή πελατοκεντρικότητα και η ανάδειξη του deep learning ως το επόμενο σημαντικό tech trend καταγράφηκαν ως κάποια από τα βασικά συμπεράσματα του συνεδρίου. Αίσθηση προκάλεσαν η «καλλιτεχνική» θεώρηση του keynote speaker Ali Rebaie στα Big Data, αλλά και η βιωματική προσέγγιση του Κώστα Περήφανου, Senior Data Scientist στα Royal Mail για τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ένας data scientist.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν και όσοι επισκέφτηκαν το boοth της TARGIT Ελλάδος, καθότι ενημερώθηκαν αναλυτικά για τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που τους παρέχει η εφαρμογή TARGIT Decision Suite στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων για τους οργανισμούς. Η απλότητα και η ευχρηστία της λύσης TARGIT έκλεψαν για ακόμη μια φορά τις εντυπώσεις.
Στο συνέδριο επίσης συμμετείχαν ως χορηγοί και οι εταιρείες: DIS, Google, IBM, SAS, Sieben, Analytical View, κ.ά.
· Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την TARGIT, επισκεφτείτε το www.targit.gr
· Για να κατεβάσετε τη δοκιμαστική έκδοση του TARGIT Decision Suite, πατήστε εδώ.
· Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Data 360° Forum 2016, πατήστε εδώ.