Τα στελέχη C-επιπέδου πρέπει να υποστηρίξουν τα δεδομένα και τις αναλύσεις
“Η διαφάνεια σχετικά με τη χρήση και τον αντίκτυπο των δεδομένων και των αναλύσεων ενός οργανισμού είναι το κλειδί για να ξεπεραστεί η μακροχρόνια προκατάληψη ότι η συμβατική διαδικασία λήψης αποφάσεων είναι πιο αξιόπιστη. Πρέπει να βγάλουμε τα δεδομένα και τις αναλύσεις έξω από το «μαύρο κουτί «να ενθαρρυνθεί η μεγαλύτερη κατανόηση σχετικά με τη χρήση τους και το σκοπό τους ώστε να βοηθήσουν τους οργανισμούς να εμπιστεύονται τις νέες ιδέες που μπορεί να φέρουν.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι η εμπιστοσύνη στις αναλύσεις μεταβάλλεται κατά μήκος του κύκλου ζωής των αναλύσεων. Στελέχη είχαν την υψηλότερη εμπιστοσύνη στις αρχές του κύκλου ζωής της ανάλυσης - προμήθεια των δεδομένων, η οποία καθορίζει ποια δεδομένα είναι κατάλληλα για την ανάλυση. Το 38% των ερωτηθέντων είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στην προμήθεια των δεδομένων. Το 21% είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στο δεύτερο στάδιο: ανάλυση ή / και μοντελοποίησης. Και το 19% είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στην τρίτη φάση: προετοιμασία των δεδομένων και την ανάμειξη. Από εκείνο το σημείο, η εμπιστοσύνη μειώθηκε δραματικά: μόνο το 11% είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στη χρήση / αξιοποίηση αναλύσεων και 10 τοις εκατό είπαν το ίδιο για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας για τις προσπάθειες των αναλύσεων.
Η πτώση της εμπιστοσύνης δείχνει ευρύτερες προκλήσεις που συνδέονται με τα πειράγματα από τα αποτελέσματα που παράγονται από τις αναλύσεις. Απλά το να είσαι μια επιχείρηση που κινείται με γνώμονα τα δεδομένα δεν θα σταματήσει αυτά τα πειράγματα. Για να οδηγηθούν σε αξιόπιστες πληροφορίες που παρέχουν αξία, οι οργανισμοί πρέπει να κάνουν τη δουλειά εκ των προτέρων. Χαρτογράφηση των επιθυμητών αποτελεσμάτων και εκπόνηση των αναγκαίων σχεδίων, διαδικασιών και μετρήσεων για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική εκτέλεση.
Με οργανισμούς που επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε αποτελέσματα που βασίζονται σε δεδομένα και τη λήψη αποφάσεων είναι απαραίτητο να προσδιοριστεί πού λείπει η εμπιστοσύνη στον κύκλο ζωής των αναλύσεων και στη συνέχεια να εργαστούμε για να “κλείσουν” τα κενά της εμπιστοσύνης.
Είναι επιτακτική ανάγκη αυτών που ηγούνται των δεδομένων και των αναλύσεων να κάνουν την εμπιστοσύνη μια υψηλή προτεραιότητα. Για να είναι ανταγωνιστικός ,ο οργανισμός που καθοδηγείται από τα δεδομένα, οι ηγέτες των επιχειρήσεων αυτών πρέπει να περιηγηθούν στις πολύπλοκες διαδικασίες, τα συστήματα, τις απαιτήσεις συμμόρφωσης και διακυβέρνησης ,έτσι ώστε με αυτοπεποίθηση και σταθερότητα να μετακινηθούν από τα αποτελέσματα των αναλύσεων στην δράση."
Η KPMG συνιστά στις οργανώσεις επτά βασικούς τομείς για να κλείσουν αυτά τα κενά εμπιστοσύνης:
- Αξιολόγηση των κενών εμπιστοσύνης
- Δημιουργία σκοπού για την αποσαφήνιση των στόχων
- Ευαισθητοποίηση για την αύξηση της εσωτερικής δέσμευσης
- Ανάπτυξη μιας εσωτερικής κουλτούρας των δεδομένων και των αναλύσεων
- Άνοιγμα του «μαύρου κουτιού» για να ενθαρρυνθεί η μεγαλύτερη διαφάνεια
- Παροχή μιας 360 μοιρών οπτικής για την οικοδόμηση των οικοσυστημάτων
- Τόνωση της καινοτομίας και των αναλύσεων Έρευνας &Ανάπτυξης για να επωαστούν νέες ιδέες και να διατηρηθεί μια ανταγωνιστική θέση
Πηγή: computerworld.com