29 Μαρτίου 2024

Αξιοποιήστε τις αναλύσεις Big data για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού

Η σημερινή βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας απαιτεί από τους δημιουργούς και τους διανομείς περιεχομένου να έχουν αναπτύξει ένα νέο τρόπο για να αξιοποιήσουν τα Big data, να τα κατανοήσουν και να συνδεθούν περισσότερο με το κοινό τους. Μάθετε πως οι αναλύσεις Big data μπορούν να σας επιτρέψουν να ακούσετε, να αναλύσετε και να απαντήσετε στο κοινό σας, σε οποιοδήποτε κανάλι.

Απόκτηστε έσοδα από το περιεχόμενο και την μάρκα
Υπάρχει μια έκρηξη στα κανάλια διανομής και τις πλατφόρμες. Επίσης υπάρχουν αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα και αυξανόμενη ζήτηση σε νέα εδάφη. Σήμερα, η μεγιστοποίηση της κερδοφορίας του περιεχομένου και των επιδόσεων είναι πιο περίπλοκη από ό,τι ποτέ. Οι λύσεις της Teradata παρέχουν τα εργαλεία και τις  αναλύσεις για να προστατευθεί και να αυξηθεί η αξία του περιεχομένου σας.

Μεγιστοποίηση της κερδοφορίας
Όπως οι κατανομές μετατοπίζονται από τα φυσικά στα ψηφιακά μέσα, η αυξημένη πίεση των πωλήσεων σημαίνει και αυστηρότερα περιθώρια. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι εταιρείες ψυχαγωγίας χρειάζονται εργαλεία για την υποστήριξη της πρόβλεψης και του προγραμματισμού των εσόδων για τα ψηφιακά κανάλια. Η Teradata μπορεί να βοηθήσει.

Ενισχύστε την απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ
Οι καιροί έχουν αλλάξει. Οι νέες πλατφόρμες διανομής, το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν ευκαιρίες για την μετατόπιση από το μαζικό κοινό σε επιμέρους συνδέσεις. Συνδεθείτε με το κοινό σας μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου και μηνυμάτων - στο σωστό χρόνο και μέρος. Οι λύσεις ολοκληρωμένης διαχείρισης κυκλοφορίας μας παραδίδουν την εξουσία, ώστε αυτές να μετατρέψουν την επαναστατική στροφή σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, με εργαλεία end-to-end για τις δημιουργικές λειτουργίες του μαρκετινγκ και των αναλύσεών σας.

Ανάλυση περιεχομένου
Ο πολλαπλασιασμός των ψηφιακών καναλιών διανομής αποτελεί το σπάσιμο των φραγμών ανάμεσα σε εσάς και το κοινό σας. Για κάθε κλικ, γρήγορη προώθηση ή αναζήτηση, ο θεατής σας αφήνει δεδομένα σαν ένα δακτυλικό αποτύπωμα. Μάθετε πώς οι αναλύσεις περιεχομένου της Teradata σας δίνουν τη δυνατότητα να αναλύσετε πότε, πού και πώς ουσιαστικά οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό που τους παρέχετε.

Βαθύτερες ανακαλύψεις για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την διασκέδαση
Η ταχεία ανάπτυξη του online και mobile advertising κάνει δυνατή την λήψη έξυπνων ιδεών σε πραγματικό χρόνο μέσω πολλαπλών καναλιών που είναι περισσότερο επιτακτικά από ποτέ. Διαχειριστείτε αυτές τις πολυπλοκότητες σε όλη την αλυσίδα της ψηφιακής αξίας του μαρκετινγκ, από τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, στην απόδοση της διαχείρισης, για αναλύσεις συμπεριφοράς με την Teradata - έτσι ώστε παραδοθεί το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, την κατάλληλη στιγμή.

Οι διάφορες πλατφόρμες της Teradata
Περισσότερες επιλογές, μεγάλη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το Workload-Specific Platform Family της Teradata ταιριάζει σε κάθε σας ανάγκη για την αποθήκευση δεδομένων. Από το Active Enterprise Data Warehouse μέχρι το Data Mart Appliance - όλα τρέχοντας με τη βάση δεδομένων της Teradata - και τώρα με την Aster MapReduce Appliance για multi-δεδομένα, η Teradata έχει μια πλατφόρμα για εσάς.

Η βάση δεδομένων της Teradata
Καθώς οι απαιτήσεις των δεδομένων γίνονται ολοένα και πιο περίπλοκες, δημιουργείται και μια ανάγκη για έναν ταχύτερο, πιο απλό τρόπο για την διαχείριση της βάση δεδομένων σας. Αυτός ο συνδυασμός της απαράμιλλης απόδοσης και της αποτελεσματικής διαχείρισης είναι το θεμέλιο στην βάση δεδομένων της Teradata, παρέχοντας χαμηλό συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, απλή, επεκτάσιμη και παράλληλα αυτοδιαχειρίσιμη λύση.

Μοντέλο δεδομένων για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας

Η ανάπτυξη μιας αναλυτικής βάσης για να ικανοποιηθούν οι επιχειρηματικές και οι τεχνικές ανάγκες σε έναν οργανισμό μπορεί να είναι δύσκολη και δαπανηρή. Η αξιοποίηση του μοντέλου δεδομένων της Teradata σας επιτρέπει να επιτύχετε αυτόν τον στόχο γρήγορα και αποτελεσματικά, μειώνοντας τον κίνδυνο δαπανηρών ανασχηματισμών και μεγιστοποιώντας την απόδοση της επένδυσής σας.

Πηγή: teradata.com