Η DataSift στην υπηρεσία του κοινού για την ανάλυση και κατανόηση των δεδομένων του Twitter
Με 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και 6.000 tweets το δευτερόλεπτο, το Twitter συνιστά έναν τεράστιο θησαυρό πολύτιμων δεδομένων. Η DataSift βοηθάει τις εταιρείες να αναλύουν και να κατανοούν αυτά τα δεδομένα. Η εταιρεία μόλις λάνσαρε την υπηρεσία της στο κοινό μετά από μια περίοδο δοκιμής, μετέφερε τα κεντρικά γραφεία της στο Σαν Φρανσίσκο και προσέλαβε έναν νέο διευθύνοντα σύμβουλο, τον Rob Bailey.
(Ο Bailey ήταν στην υπηρεσία mobile location της SimpleGeo, η οποία μόλις πουλήθηκε στην Urban Airship μερικές βδομάδες πριν). Ο Bailey ανέφερε, ότι το Twitter χάνει μια μεγάλη ευκαιρία με το να επικεντρώνεται περισσότερο στην πώληση διαφημίσεων αντί στην παραχώρηση άδειας χρήσης των δεδομένων του.
Ο ιδρυτής Nick Halstead, ο οποίος ίδρυσε επίσης το Tweetmeme, έδειξε πώς λειτουργεί το προϊόν και είναι πολύ εξελιγμένο.Για παράδειγμα, μπορείς να δεις όχι μόνο το πώς ένα συγκεκριμένο θέμα παρουσιάζεται στο Twitter, αλλά επίσης πράγματα όπως το «φύλο» (κατά παράξενο τρόπο, όταν υπάρχει μια σπόντα στα tweets για τον Justin Bieber, οι περισσότεροι νέοι tweeters είναι γυναίκες) και τις «κοινές αναφορές» (όπως πόσα tweets περιέχουν τις λέξεις «Google» και «μουσική» μαζί). Επίσης, αποκαθιστά συντομευμένα URLs στο αρχικό τους μήκος.
Τι συμβαίνει, λοιπόν, όταν το Twitter ξυπνάει και αποφασίζει ότι το μέλλον του είναι στο να πουλάει δεδομένα αντί στο να πουλάει χώρο για διαφημίσεις; Ο Bailey ανέφερε ότι η DataSift είναι μία εταιρεία που μπορεί να το πετύχει. Ένας λόγος που η εταιρεία μετακομίζει στις Η.Π.Α. είναι για να δημιουργήσει τη βάση πελατών της γρήγορα.