Analytics marketplaces: Το νέο “big thing” στο χώρο των big data
Τα big data είναι ένα από τα πιο “hot trends” της εποχής μας, αλλά για να τα χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες, μεγάλες ή μικρές, χρειάζονται predictive analytics, data mining, και εφαρμογές data science.
Ενώ στο παρελθόν τέτοιου είδους εφαρμογές αναπτυσσόταν από τις ίδιες τις εταιρείες που τις χρειαζόντουσαν, πλέον παρατηρείται μία νέα τάση: Η ανάπτυξη μιας online αγοράς analytics (analytics marketplace).
Η δυναμικές αγορές εφαρμογών ήταν ένας από τους κύριους λόγους επιτυχίας των συσκευών iPhone και Android. Πλέον και οι εταιρείες analytics προσπαθούν να ακολουθήσουν μία ανάλογη στρατηγική, και δημιουργούν «αγορές analytics», όπου οι developers θα ανεβάζουν τις εφαρμογές που δημιουργούν, και οι χρήστες θα μπορούν να τις κατεβάζουν από εκεί.
Βασισμένες στο μοντέλο SaaS, οι αγορές αυτές θα χρεώνουν τους χρήστες μόνο για το feature που χρειάζονται και μόνο για τη χρονική διάρκεια που το χρησιμοποιούν. Έτσι, οι χρήστες είναι πλέον σε θέση να χρησιμοποιήσουν πιο περίπλοκες υπηρεσίες analytics, απλώς κάνοντας κάποιες μικρο-αναβαθμίσεις λογισμικού, ενώ οι εφαρμογές θα είναι συμβατές με τις περισσότερες κινητές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων και των tablets και smartphones.
Οι εταιρείες προσκαλώντας developers και πελάτες στις πλατφόρμες τους, προσπαθούν να δημιουργήσουν τέτοιου είδους αγορές, προσπαθώντας να γίνουν όσο πιο γρήγορα μπορούν το νούμερο ένα στην αγορά αυτή, ώστε να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους developers και πελάτες.
- Άμεση έκδοση (One-click publishing)
- Οικονομικό (less target platforms)
- Υψηλότερα κέρδη (bigger customer base)
- Άμεση εγκατάσταση(One-click installation)
- Ευέλικτη τιμολόγιση (Flexible pricing)
- Ασφάλεια (Trust, Security)