4 Ιουνίου 2023

Στην φετινή Enterprise Data World το πάνελ καταλήγει πως οι στόχοι των ποιοτικών δεδομένων πρέπει να είναι πιο ευέλικτοι από ό,τι άκαμπτοι.

Οι ομιλητές ενός πάνελ έκριναν ότι η ποιότητα των δεδομένων στην εποχή των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης μπορεί να χρειαστεί μια επανεξέταση. Όταν τα δεδομένα των social media εμπλέκονται, οι επιστήμονες αναζητούν στοιχεία κυρίως για τα συναισθήματα και τις τάσεις και τα δεδομένα μπορεί να είναι λίγο "soft". Αυτό απαιτεί μια διαφορετική στρατηγική σε σχέση με την στρατηγική που επιβάλλεται όταν εμπλέκονται “hard” στοιχεία – η ανάλυση ενός τραπεζικού λογαριασμού, για παράδειγμα - που παραδοσιακά ήταν κεντρικής σημασίας για τη διαχείριση των δεδομένων.
Το γεγονός οδήγησε στο ότι οι έννοιες σχετικά με τα «big data” είναι κάτι περισσότερο από NoSQL και Hadoop. Στην πραγματικότητα, ο Robert Abate, ένας βετεράνος των analytics δεδομένων στη Walmart και μέλος της ειδικής ομάδας EDW14, και τώρα γενικός διευθυντής για τις επιχειρήσεις διαχείρισης των πληροφοριών και αναλύσεων σε Kimberly-Clark Corp, αναφέρει ότι είναι διατεθειμένος να κρατήσει μακριά την εφαρμογή Hadoop μέχρι να έχει περισσότερες από τις ιδιότητες των βάσεων δεδομένων που προορίζεται να αντικαταστήσει. Παρ'όλα αυτά, στην Walmart και στη Kimberly-Clark, η ποσότητα των δεδομένων με τα οποία ο ίδιος και οι συνεργάτες του εργάζονται είναι τεράστια.