12 Δεκεμβρίου 2024
Η startup analytics κινητών θέτει τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών της Νοτιανατολικής Ασίας στη συλλογή δεδομένων
Ο Dippak Khurana και η startup analytics κινητών Vserv επιτρέπουν σε μεγάλες εταιρίες τηλεπικοινωνιών της Νοτιανατολικής Ασίας να ξεκινήσουν μια μεγάλη δουλειά. Οι πληροφορίες της Khurana προέρχονται από έναν αλγόριθμο που επιτρέπει στη Vserv να συλλέξει δεδομένα από φορείς ενώ ταυτόχρονα συνδέει τους πελάτες με τις πληροφορίες για τους χρήστες από εφαρμογές, τηλεπικοινωνίες, δεδομένα συνεργατών, για παράδειγμα.
Η Vserv επιθυμεί να εκμεταλλευτεί την τεράστια ανάπτυξη της πατρίδας τους, Ινδίας, όπου ο αριθμός των χρηστών κινητών τηλεφώνων αυξήθηκε από 35 εκατομμύρια το 2010 σε 200 εκατομμύρια σήμερα (Αν και μόλις τα 80 εκατομμύρια είναι smartphones).
Η προσέγγιση του Khurana για τα δεδομένα από κινητά, αν και βασίζεται – προς το παρόν – στις αναδυόμενες αγορές, κίνδυνοι παραφυλούν. Πολλές εταιρίες analytics κινητών από τις ΗΠΑ δεν εμπιστεύονται τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών για τα δεδομένα. Έχοντας συνεργαστεί με τις Vodaphone, Airtel, και Mobifone, που όλες έχουν μαζική παρουσία στις αναπτυσσόμενες αγορές της Νοτιανατολικής Ασίας, ο Khurana πιστεύει πως είναι ικανός να συλλέξει περισσότερες και καλύτερες πληροφορίες για τους χρήστες των κινητών.
Τα δεδομένα που συσσωρεύει περιέχουν περισσότερα σημεία δεδομένων από ότι άλλα analytics, επειδή αυτές οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών έχουν άπειρα δεδομένα στην κατοχή τους. Και αυτά τα δεδομένα είναι χρυσάφι για τους διαφημιστές. «Ελέγξαμε το πρόβλημα των αναδυόμενων αγορών κα παρατηρήσαμε ότι εκστρατείες για τηλέφωνα που έχουμε οργανώσει είναι άσχετες. Και η ερώτηση έγινε «πώς να κάνουμε τα δεδομένα έξυπνα»; Και το πετύχαμε συνεργαζόμενοι με φορείς της Ινδίας που μας βοηθούν στην ενσωμάτωση των δεδομένων», ανέφερε ο φιλόδοξος Khurana.
Ο Khurana απασχολεί ένα μικρό στρατό μηχανικών στην Ινδία και την Κίνα. Η Vserv κέρδισε προηγουμένως $7 εκατομμύρια σε επενδύσεις. Ο φιλόδοξος Khurana ανέφερε ότι το λογισμικό του αρχίζει να ανεβαίνει στις προτιμήσεις στην Νοτιανατολική Ασία για να προωθήσει διαφημίσεις για κινητά αλλά και για smartphones και tablets.
Πηγή: venturebeat.com
Η προσέγγιση του Khurana για τα δεδομένα από κινητά, αν και βασίζεται – προς το παρόν – στις αναδυόμενες αγορές, κίνδυνοι παραφυλούν. Πολλές εταιρίες analytics κινητών από τις ΗΠΑ δεν εμπιστεύονται τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών για τα δεδομένα. Έχοντας συνεργαστεί με τις Vodaphone, Airtel, και Mobifone, που όλες έχουν μαζική παρουσία στις αναπτυσσόμενες αγορές της Νοτιανατολικής Ασίας, ο Khurana πιστεύει πως είναι ικανός να συλλέξει περισσότερες και καλύτερες πληροφορίες για τους χρήστες των κινητών.
Τα δεδομένα που συσσωρεύει περιέχουν περισσότερα σημεία δεδομένων από ότι άλλα analytics, επειδή αυτές οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών έχουν άπειρα δεδομένα στην κατοχή τους. Και αυτά τα δεδομένα είναι χρυσάφι για τους διαφημιστές. «Ελέγξαμε το πρόβλημα των αναδυόμενων αγορών κα παρατηρήσαμε ότι εκστρατείες για τηλέφωνα που έχουμε οργανώσει είναι άσχετες. Και η ερώτηση έγινε «πώς να κάνουμε τα δεδομένα έξυπνα»; Και το πετύχαμε συνεργαζόμενοι με φορείς της Ινδίας που μας βοηθούν στην ενσωμάτωση των δεδομένων», ανέφερε ο φιλόδοξος Khurana.
Ο Khurana απασχολεί ένα μικρό στρατό μηχανικών στην Ινδία και την Κίνα. Η Vserv κέρδισε προηγουμένως $7 εκατομμύρια σε επενδύσεις. Ο φιλόδοξος Khurana ανέφερε ότι το λογισμικό του αρχίζει να ανεβαίνει στις προτιμήσεις στην Νοτιανατολική Ασία για να προωθήσει διαφημίσεις για κινητά αλλά και για smartphones και tablets.
Πηγή: venturebeat.com