Η EMC εξαγοράζει τη Greenplum
Η εταιρία EMC, ηγέτης στην αποθήκευση και διαχείριση δεδομένων, ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξαγοράσει την εταιρία Greenplum. Η εταιρία θα ισχυροποιήσει τη θέση της στο data warehousing αλλά και το cloud computing γενικότερα, με τον Bill Cook, σημερινό CEO της Greenplum να αναλαμβάνει υπεύθυνος αυτού του τομέα.
Καινούριο blog για την Oco
H Oco Inc., ηγέτης στις υπηρεσίες Software-as-a-Service business intelligence, ανακοίνωσε την έναρξη ενός νέου εταιρικού blog για να φιλοξενήσει συζητήσεις σχετικά με τη συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. Η σελίδα θα βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα τα διάφορα προϊόντα. Στη διαμόρφωση της θεματολογίας θα συμμετέχουν στελέχη της Oco με μεγάλη εμπειρία στο Business Intelligence σε πολλούς κλάδους. Επίσης οι αναγνώστες θα μπορούν να συμβάλλουν με υλικό αλλά και σχόλια.
Η Netezza ανακοίνωσε τα νέα Netezza-TwinFin
H εταιρία Netezza (NYSE: NZ), ο παγκόσμιος ηγέτης σε data warehouse και analytics, ανακοίνωσε τη δεύτερη έκδοση των data warehouse συσκευών Netezza - TwinFin™ στο παγκόσμιο ετήσιο συνέδριο χρηστών Enzee. Οι συσκευές TwinFin θα είναι διαθέσιμες το τρίτο τρίμηνο αυτού του έτους και θα περιλαμβάνουν την προηγμένη τεχνολογία analytics, την i-Class™ μαζί με μια νέα έκδοση του λειτουργικού λογισμικού Netezza (NPS).
Η SuccessFactors εξαγοράζει τη Business Impact
Η εταιρία SuccessFactors, Inc., με βάση στις ΗΠΑ και ειδίκευση στα HR Analytics εξαγόρασε την επίσης Αμερικάνικη εταιρία Inform Business Impact, που δραστηριοποιείται στον ίδιο τομέα. Με αυτή την εξαγορά, η εταιρία ισχυροποιεί τη θέση της στον τομέα των HR Analytics και ειδικά σε cloud-based software. Έτσι προσφέρει πλέον περισσότερες λύσεις που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν καλύτερα τους κινδύνους, να υπολογίσουν τις συνέπειες των αποφάσεών τους και να εκτελέσουν τη στρατηγική τους.
Η IBM εξαγοράζει την Coremetrics
Η IBM πρόκειται να εξαγοράσει την εταιρία Coremetrics για ποσό που δεν έχει ανακοινωθεί. Αυτή η εξαγορά αυξάνει τη δυναμική της εταιρίας στον τομέα των Internet Analytics.
SAS 10 χρόνια Cloud Computing
Mια δεκαετία πριν, όταν το software-as-a-service αποτελούσε μια αναδυόμενη υπηρεσία, η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, είχε ήδη αναγνωρίσει την ενδεχόμενη προτίμηση ορισμένων πελατών σε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού off-premise.
Νέα μονάδα μάρκετινγκ για την Interpublic Group
Η Interpublic Group, ο όμιλος διαφήμισης και μάρκετινγκ υπηρεσιών, δημιούργησε μια νέα μονάδα για να εστιάσει στην αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και στο ROI. Ο Neil Canter, ο οποίος έχει ορισθεί διευθυντής της μονάδας, θα ηγηθεί του νέου προγράμματος Marketing Accountability Partnership - ΜΑΡ. Θα επιτηρεί όλα τα marketing analytics των επιχειρήσεων της Interpublic και θα αναφέρεται απευθείας στην ανώτερη διοίκηση της Interpublic.
Έρευνα marketo.com
Ενώ οι κορυφαίοι marketers έχουν συνειδητοποιήσει ότι η μέτρηση του αντίκτυπου του μάρκετινγκ είναι αναγκαία ώστε το μάρκετινγκ να θεωρηθεί ως συντελεστής πηγής εσόδων και να είναι ουσιαστικό κομμάτι στα εταιρικά έσοδα, μόνο 20% των επιχειρήσεων λένε ότι τελειοποιούν τη μέτρηση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας των πρωτοβουλιών του τμήματος μάρκετινγκ. Πού οφείλεται αυτό;





