Η νέα σειρά λύσεων της TransUnion, Prama, ενισχύει το Business Analytics
Μεγάλοι όγκοι πολύτιμων επιχειρηματικών δεδομένων δημιουργούνται καθημερινά και οι εταιρείες δεν μπορούν να συλλέξουν και να αναλύσουν τόσο μεγάλο αριθμό δεδομένων για τη σωστή διαχείρισή τους. Η Prama καθιστά ευκολότερη την αξιολόγηση των δεδομένων και βοηθάει τους πελάτες να πάρουν τις κατάλληλες αποφάσεις σχετικά με την επιχείρησή τους, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της αγοράς. Βοηθάει επίσης στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο οι αλλαγές στις στρατηγικές των επιχειρήσεων είναι πιθανό να επηρεάσουν την κορυφαία γραμμή πολιτικής.
Η Prama Insights χειρίζεται εμπιστευτικές πληροφορίες για όλους σχεδόν τους ενεργούς πελάτες της στις ΗΠΑ. Τέτοιου είδους δεδομένα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους δανειστές να έχουν μια καλύτερη θεώρηση και να προσφέρουν καλύτερα πλεονεκτήματα στους πελάτες τους σε οποιοδήποτε σημείο αναφοράς. Η Prama Insights περιλαμβάνει δύο εργαλεία, τη Market Insights και την Vintage Analysis. Η Vintage Analysis μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να αξιολογήσουν τις πολιτικές αναδοχής, να προβλέψουν τις ζημίες, να υπολογίσουν το πόσο επικερδές θα είναι ένα δάνειο και να ορίσουν τις κατάλληλες στρατηγικές της αγοράς, ενώ η Market Insights μπορεί να μετρήσει την επίδοση της εταιρείας του πελάτη σε σχέση με την επίδοση των επιχειρήσεων των ανταγωνιστών του.