20 Απριλίου 2024

Μελέτη της Implix

implixH Implix, μια εταιρεία που ηγείται στις υπηρεσίες στο email και παράλληλα πάροχος λύσεων στις παγκόσμιες αγορές SOHO/SMB, δημοσίευσε μια μελέτη από δείγμα 1.652.000.000 ηλεκτρονικών μηνυμάτων που εστάλησαν από την email marketing πλατφόρμα GetResponse για τη περίοδο Ιούλιος- Δεκέμβριος 2009. Η έκθεση δίνει μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα παρέχοντας μία σφαιρική οπτική του marketing σήμερα με την παρακολούθηση κοινών δεικτών απόδοσης σε 95 χώρες και έξι ηπείρους.

Ο Simon Grabowski, CEO της Implix είπε " Η μελέτη μας επιδεικνύει πόσο σοβαρά προβλήματα είναι αυτά της κούρασης των πολλαπλών emails που λαμβάνουμε και της χαμηλής δέσμευσης που παρατηρήθηκαν στη Βόρεια Αμερική. Λιγότεροι από ένας στους τρεις παραλήπτες άνοιξαν και έκαναν κλικ σε ένα link και μόνο ένας στους οκτώ συνδρομητές απ αυτούς που έκαναν κλικ το link το έκανε και δεύτερη φορά. Πρέπει να θυμηθούμε ότι κορυφαίοι πάροχοι Internet (ISPs) έχουν αρχίσει να εισάγουν δεσμευμένες μετρήσεις όπως ανοίγματα (opens)  και χτυπήματα (clicks) στις εξισώσεις αναφοράς τους. Αυτό σημαίνει ότι οι "μη δεσμευμένοι" (unengaged)  παραλήπτες μπορούν να χαλάσουν  τις email εκστρατείες και να σταλούν τα emails αυτόματα στους spam φακέλους. Οι βορειοαμερικάνοι marketers έχουν πολλή δουλειά να κάνουν για να δεσμεύσουν τους ενδιαφερόμενους πελάτες (subscribers)."

Οι E-mail μετρήσεις κατά ήπειρο:

  • Το μέσο ποσοστό ανοιγμάτων στη Βόρεια Αμερική ήταν 10,76%. Η Ευρώπη ήταν πρώτη με διαφορά  με το 13+%, 60% περισσότερα ανοίγματα από το χαμηλό ρεκόρ του 8.08%, που έπιασε η Αυστραλία και η Ωκεανία.
  • Περισσότερο από 40% των παραληπτών που άνοιξαν ένα μήνυμα που εστάλη από την Ευρώπη χτύπησαν ένα link. Στη Βόρεια Αμερική, λιγότερο από ένας στους τρεις άνοιξε και χτύπησε ένα link.
  • Στην Ασία, ένας στους τέσσερις συνδρομητές που χτύπησαν σε ένα link από email το έκανε δύο φορές. Στη Βόρεια Αμερική, ακριβώς ένας στους οκτώ χτύπησε ένα link δύο φορές.
  • Η Βόρεια Αμερική είχε το υψηλότερο ποσοστό επιστροφής - μη παράδοσης email (2,17%) και το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό παραπόνων (0,12%) μεταξύ όλων των ηπείρων. (Η Νότια Αμερική ήταν πρώτη με 0,13%).
  • Η Αυστραλία παρουσίασε τα χαμηλότερα ποσοστά επιστροφής – μη παράδοσης, παραπόνων και διαγραφής από τη συνδρομή.