4 Ιουνίου 2023

Με τη Prayas Analytics, retailers can use in-store footage to Become more efficient

Η ιδέα της προσφοράς διαδικτυακά analytics για πραγματικά καταστήματα γίνεται όλο και πιο κοινότυπη, ειδικά από τότε που, όπως και η Prism Skylabs, η Prayas σχεδίασε να λαμβάνει τα δεδομένα της από τις κάμερες ασφαλείας που υπάρχουν στα καταστήματα (Η Prism υποστηρίζεται από την CrunchFund — που, όπως και η TechCrunch, ιδρύθηκε από τον Michael Arrington, και χρηματοδοτείται εν μέρει από τον ιδιοκτήτη της TechCrunch, την AOL). Η διαφορά, σύμφωνα με τον Kothari, είναι ότι η Prayas απλά παρατηρεί την συμπεριφορά των καταναλωτών “στο ταμείο και γύρω από αυτό”.
Ο Kothari διαφοροποίησε επίσης την προσέγγισή του από αυτές των Euclid και Nomi, που δίνουν έμφαση κυρίως στο μάρκετινγκ και παρά στους καταναλωτές και στις λειτουργίες.
Η Prayas ανέφερε ότι έχει ήδη ολοκληρώσει την έρευνα «a Fortune 200 retailer,” όπου ανακάλυψε ότι το 4% των πελατών μέσα στο κατάστημα εγκατέλειπαν τις αγορές τους, και αυτοί ακριβώς περίμεναν 1 λεπτό και 21 δευτερόλεπτα παραπάνω από ότι ο μέσος πελάτης. Αυτό το εύρημα θα επιτρέψει σε κάθε επιχείρηση να γίνει καλύτερη στην λειτουργία των ταμείων τους.
Για να γίνει η ανάλυση αυτή, ο Maheshwari ανέφερε ότι η Prayas χρησιμοποιεί «τεχνολογίες βίντεο εκτός ραφιού» σε συνδυασμό με «προηγμένα μοντέλα στατιστικής και προβλέψεων». Παραδέχτηκε βέβαια ότι το προϊόν δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Υπολόγισε ότι η εταιρία λειτουργεί τώρα κατά 60% από ανάλυση της τεχνολογίας, και κατά 40% με χειροκίνητη ανάλυση, αλλά ο στόχος είναι να μειωθεί ακόμη περισσότερο η χειροκίνητη με την πάροδο του χρόνου.
Πηγή : techcrunch.com