Η IBM υπενθυμίζει στις εταιρείες να αξιοποιήσουν τα analytics
Οι εταιρείες πρέπει να αξιοποιήσουν τα analytics για να τα κατανοήσουν οι πελάτες τους συνολικά.
Έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ορισμένες εταιρείες εξακολουθούν να μην εκμεταλλεύονται την ποσότητα των δεδομένων που συλλέγουν, αναφέροντας τα τηλεφωνικά κέντρα ως παράδειγμα, όπου ένα μεγάλο μέρος των δεδομένων των πελατών μπορεί να εκφράσει καταγγελίες, αλλά δεν αναλύεται ώστε να προσπαθήσουμε και να κατανοήσουμε καλύτερα τον πελάτη.
"Όταν αρχίσετε να βάζετε όλα αυτά τα διαφορετικά είδη δεδομένων από κοινού, μπορείτε τότε να πάρετε μια ιδέα για το ποιοι είναι οι πελάτες σας, τι κάνουν, πώς το κάνουν και γιατί το κάνουν, πράγμα που θα έλεγα είναι η πιο σημαντική πτυχή του όλου σχεδίου. Οδεύουμε σε έναν κόσμο όπου οδηγεί τα δεδομένα του. Πρέπει να κατανοήσουμε τα δεδομένα έτσι ώστε να μπορούμε να ξεκινήσουμε τη λήψη αποφάσεων που είναι ίσως πιο αποτελεσματική".
Επίσης υπάρχει μια «επανάσταση» που συμβαίνει στο εσωτερικό της IBM για την περαιτέρω ώθηση των δεδομένων, και είναι ένας από τους σχεδιασμούς. "Προσλαμβάνουμε άτομα με βάση τον ανθρώπινο παράγοντα, με φόντο το σχεδιασμό και είμαστε μανιακοί με την κατανόηση των τελικών χρηστών των δυνατοτήτων που οικοδομούμε, βελτιστοποιώντας παράλληλα και την εμπειρία κάποιων από αυτούς τους τελικούς χρήστες".